Kwam ik tegen op het net....

Heb geen idee of het hier hoort!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kirr__ schreef:Goh, als je paardje nu bijvoorbeeld geen gras mag eten, vind ik dit een hele goede oplossing, zo kan hij toch een hele dag buiten. Anders zou hij altijd binnen moeten of alleen op een stukje land.
ikenindi schreef:Kirr__ schreef:Goh, als je paardje nu bijvoorbeeld geen gras mag eten, vind ik dit een hele goede oplossing, zo kan hij toch een hele dag buiten. Anders zou hij altijd binnen moeten of alleen op een stukje land.
dat denk ik niet. dat zou betekenen dat ie 24/7 niet kan eten;)
) buiten kunnen staan. Ze staan dan in de bak, maar zonder graaskorf ben ik bang voor zandkoliek (heeft 1 vd 2 al gehad). ikenindi schreef:Kirr__ schreef:Goh, als je paardje nu bijvoorbeeld geen gras mag eten, vind ik dit een hele goede oplossing, zo kan hij toch een hele dag buiten. Anders zou hij altijd binnen moeten of alleen op een stukje land.
dat denk ik niet. dat zou betekenen dat ie 24/7 niet kan eten;)
Indra schreef:Totaal eens met Nickyu. Een hoefbevangen pony, dát is zielig. Of een pony die maar hele dagen in de zomer op stal moet staan, omdat de pony niet te lang op het gras mag, dat vind ik sneu. Ik zou voor mijn Welsh A ook graag zo'n graaskorf willen hebben, maar ik vertrouw haar er niet mee, dat dier is zo verschrikkelijk handig.
Nu heb ik een paddockje gemaakt voor de zomer voor de Welsh A en een Shetlander aangeschaft, zodat ze een maatje heeft. Maar ik begrijp dat niet iedereen die optie heeft en dan is een graaskorf een heel goed alternatief.
Evelli schreef:(maar die van mij zit aan mijn goedpassende halster vast, is niet korf met halster eraan kan je van de week wel bekijken als je die deken op komt halen)

jesito schreef:Indra schreef:Totaal eens met Nickyu. Een hoefbevangen pony, dát is zielig. Of een pony die maar hele dagen in de zomer op stal moet staan, omdat de pony niet te lang op het gras mag, dat vind ik sneu. Ik zou voor mijn Welsh A ook graag zo'n graaskorf willen hebben, maar ik vertrouw haar er niet mee, dat dier is zo verschrikkelijk handig.
Nu heb ik een paddockje gemaakt voor de zomer voor de Welsh A en een Shetlander aangeschaft, zodat ze een maatje heeft. Maar ik begrijp dat niet iedereen die optie heeft en dan is een graaskorf een heel goed alternatief.
Ik vind jouw oplossing beter dan een graaskorf.

)