Ik heb me vandaag een likit liksteen gekocht appel smaak..
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de liksteen vinden? en of jullie paarden hem lekker vinden ik moet nog even afwachten want hij hangt sinds vanavond in de stal..
Groetjes
Suzan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het schijnt ook niet goed te zijn dat hij binnen 1 dag op is want er staat op de verpakking dat een paard niet meer dan 100 tot 300 gram per dag mag hebben van die liksteen en hij de liksteen zelf is ongeveer 670 gram
foxy80 schreef:tegenwoordig vind je ook gewone likstenen met appelsmaak in de handel zonder toegevoegde suikers (maar natuurlijk niet van lickit)
miszlisanne schreef:ook in de houder is er een manier om m kapot te maken toch?
Acda schreef:foxy80 schreef:tegenwoordig vind je ook gewone likstenen met appelsmaak in de handel zonder toegevoegde suikers (maar natuurlijk niet van lickit)
maar die je wel in de likit houder kunt stoppen?
Dat ding was ENG 

En een roze voerbak, roze tralies en roze muur
Schijnbaar toch ook weer niet zó eng.
foxy80 schreef:nope, in de klassieke baksteen vorm van 2 kg
ach, papa heeft een boormachine en dan een strotouwtje door, paard maakt er geen probleem van
daniella74 schreef:foxy80 schreef:nope, in de klassieke baksteen vorm van 2 kg
ach, papa heeft een boormachine en dan een strotouwtje door, paard maakt er geen probleem van
En daar doet een paard meestal heeeeeeel lang mee en het is een stuk gezonder en goedkoper ook.

Nathaliia schreef:ik vind ze een ramp, mijn pony likte er niet meer aan maar at ze gewoon op! zelfs stalgenootjes waren ervan aan het eten, ze blijken dus wel erg lekker te zijn haha!
Verder nog niet geprobeerd eigenlijk, heb zo'n himalaya liksteen hangen, daar likt hij wel aan, en lijkt me veel nuttiger
miszlisanne schreef:mijn paard eet die bakstenen niet.. heb eerst die rooie gewoon gehad en later een appel en die zijn niet lekker.. zelfs de himalaya niet dus ik zat laatst weer een andere die kruidenliksteen iemand daar ervaring mee?
(tis niet zo dat ze omdat ze die bakstenen niet lekekr vind veel likits krijgt hoor, ze krijgen ff een suikerstoot na zown likit!!)