Hey ,,
Ik zou graag wat olierijker voer aan mijn merrie wil geven omdat ze moeilijk op gewicht te houden is & toch wel een vrij 'heet' paardje is. En aangezien olie de goede eigenschap heeft van energie te geven die toch controleerbaar is, lijkt me dit het beste.
Kan iemand voermerken noemen die veel plantaardige oliën bevatten ?
Ik weet dat Pavo er heeft. En veel mensen zullen wel Pavo Kruidenmelange antwoorden maar deze is voor mij geen optie want die bevat dat weer te veel suikers.
Dus liefst voer dat ook niet te veel suikers & melasse bevat. Pavo Sportmengeling is er zo één van maar ik zou toch nog even verder willen rondkijken voor ik beslis.
Ook heb ik een vraagje over de Cavalor voeders. Wie voert deze & wat zijn jullie ervarigen ? En zijn deze olierijk ? Ik zat er aan te denken om misschien de Endurix te voeren maar er staat bij dat deze voor langdurige prestaties is zoals de endurance & mennen enzo ...maar volgens mij is deze dan ook geschikt voor dressuur ? Dressuur is toch ook een langdurige prestatie ? Toch ...?
Ook heb ik in dit topic : [VS] olie gelezen dat als je veel olie voert je beste Vitamine E kan bijvoeren ...
Wie helpt me even verder ?