Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
nickjuh schreef:als er al biotine gegeven wordt, dan heeft het toch weinig nut om dan ook nog zeewier bij te voeren.

ben daar heel erg tevreden over.
Chronos schreef:Van Equistro Kerabolben daar heel erg tevreden over.
Geweldig spul dit! Ik gebruik het al een paar jaar, Kerabol wordt een stuk makkelijker opgenomen dan gewone biotine, er zit een makkelijke doseerdop bij, elke dag een scheutje over het voer, en binnen een half jaar zie je echt veel verbetering. Niet alleen aan de hoeven, maar ook de vacht gaat er heel erg van glimmen, en bij mijn tinker merkte ik heel goed dat zijn manen veel sneller groeien. 
draumpje schreef:je geeft al biotine bij , dat is ene product waarbij je na minimaal ene half jaar gebruk pas echt resultaat van beging te zien
verder is het voor de hoeven hel voordelig als ene paard veel kan bewegen , liefst nog op verschillende ondergronden
dus , zachte maar ook juist een stukje tegels ofzo
zodat de hoeven weer aan het werk mogen en de doorbloeding in de hoef gestimuleerd word

fjordenbaby schreef:daar gaat dit hele topic toch ook over... het gaat hier om een paar zonder ijzers..