Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

deniejs schreef:ik heb goede ervaringen met havens! super voer!
kalmerings poeder oid geven..!! oa van Cavalor! 
knolle_krack schreef:Cavalor is echt van super kwaliteit..... zit heel veeel in, ik ben zelf niet helemaal van besterly vind het de wat normalere brok maar als ze daar zo fel van is..!! geef je haar genoeg ruw voer?? Moet je even bij de voedings suplementen kijken dan kun jekalmerings poeder oid geven..!! oa van Cavalor!

aerdenhout1 schreef:Zou zomaar eens in het karakter van je paard kunnen zitten.
Teveel is natuurlijk nooit goed net als te weinig. Maar een N.R.P.S zit nu eenmaal Arabier in en dat zijn meestal toch wel wat hetere paarden.
Ik denk niet dat je dit gaat verhelpen met ander voer, of je moet hem kalmeringmiddelen gaan geven en dat zou ik nooit doen!

aerdenhout1 schreef:Dan moet je er mee leren leven ben ik bang.![]()
haha! Dat komt wel goed leef er al 4 jaar mee

_Nelleke_ schreef:Je hebt van Pavo Cerevit (muesli) en Basis+. Dit zijn brokken zonder haver en laag eiwitgehalte maar wel alle benodigde voedingsstoffen.
Je hebt ook meerdere soorten supplementen voor stressgevoelige paarden. Pavo heeft Nerv Control, maar heb ook goede verhalen gehoord over NAF easy going en NAF magic 5 star.
Je moet denk even kijken wat jouw plaatselijke voederhandel aanbiedt.
Maar ik denk dat ik het gewoon even moet proberen.
viperlover schreef:ik zag op de pavo site ook Pavo Nature's Best Is dit ook goed? Die cerevit ziet er wel goed uit omdat hier alle vitaminen en mineralen inzitten en ze worden en niet fel van.

VeerenAshley schreef:Kun je de biks niet gewoon weglaten of minderen? Ik vind 2 kilo wel veel voor een pony, en als ze zo fel is, heeft ze het waarschijnlijk toch gewoon niet nodig?
viperlover schreef:VeerenAshley schreef:Kun je de biks niet gewoon weglaten of minderen? Ik vind 2 kilo wel veel voor een pony, en als ze zo fel is, heeft ze het waarschijnlijk toch gewoon niet nodig?
Ja ik weet niet? hoeveel ik hem anders moet geven..
VeerenAshley schreef:Kun je de biks niet gewoon weglaten of minderen? Ik vind 2 kilo wel veel voor een pony, en als ze zo fel is, heeft ze het waarschijnlijk toch gewoon niet nodig?

runningkawa schreef:VeerenAshley schreef:Kun je de biks niet gewoon weglaten of minderen? Ik vind 2 kilo wel veel voor een pony, en als ze zo fel is, heeft ze het waarschijnlijk toch gewoon niet nodig?
Dat is mijn gedachte
Smorgens een half en savonds een half, desnoods een kwart. Gewoon uit gaan proberen
Ben je bang dat hij vitamine te kort krijgt geef je hem een pavo koek.
Mijn paarden (1.70) krijgen smorgens een kwart en savonds een kwart.