Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

?
Moelie schreef:Maar 1x een dagje overslaan, en een dagje op stal blijven staan kan ook geen kwaad voor um, dat moet ie maar leren!

Moelie schreef:Oke, ik wist het niet hoor.. daarom vraag ik het nou juist. Oke, en die sneetjes brood, dat kan ook geen kwaad neem ik aan?
Ik heb wel besloten dat ik het kuilgras afschaf, en daarvoor gewoon alleen hooi geef. En hij lust het allebei evengraag dus voor hem maakt het denk ik niet zoveel uit. Ik wil um idd ook zoveel mogelijk op wei zetten (elke dag; voordat ik ga werken op wei zetten en als ik afgewerkt ben weer op stal zetten). Maar 1x een dagje overslaan, en een dagje op stal blijven staan kan ook geen kwaad voor um, dat moet ie maar leren!
Iig bedankt voor al het advies

Waarom heb je hier niet over nagedacht voordat je hem aanschafte? 
geerke schreef:grappig,ik vind juist een dag in de stromende regen en kou niet goed voor spieren en gewrichten,zo zie je maar weer hoe meningen kunnen verschillen(misschien komt het ook omdat mijn paarden al wat ouder zijn....)