Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 23:16

Ik ben vorig weekend op Deurne open dag geweest en ben daar in de stand van Equifirst geweest marktleider in belgie. Ze hadden geen proefzakjes meer. Maar het voer wat ik gezien heb vind ik wel erg interessant. Dit wil ik voor mijn opgroeiend paard gaan gebruiken. Maar ben nog op zoek naar mensen in Nederland die er ervaringen mee hebben? Ik wil straks zelf steeds een aantal zakken laten brengen. Met een advies hoeveel bij mijn paardje. Misschien dat er nog meer mensen het willen proberen? Of kennen het al? Wie kent het en heeft er goede of juist slecht ervaringen met dit voer?

Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Re: Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 00:23

Blijkbaar niemand in Nederland die dit voer kent? Iemand interesse om dit samen met mij in Nederland te gaan testen? Ik wil een paar zakken van dit voer laten brengen om te geven aan mijn opgroeiend paard die heel hard groeid.

Vaake
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-08-07

Re: Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:12

Ik heb dit merk ook in Deurne gezien. Vond het ook mooi voer en niet zo duur. Bij mij in de buurt zit een dealer. Ik heb al wel een zak Linamix gehaald. Vinden ze super lekker! Die met die kruiden viel ook erg in de smaak bij mijn oude pony. Het is normaal een kieskauwer maar toen hij dit zag. Heb een zak slobber besteld want die was niet op voorraad. Dus of het echt goed bevalt kan ik nog niet zeggen maar ze vinden het heel lekker!

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:20

Marktleider in Belgiƫ? Lijkt me straf, ik ken niemand die het voert Clown

Teigetje op Bokt heeft er denk ik wel ervaring mee (toch zeker met de Linamix), desnoods kan je haar eens pben?

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Re: Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:49


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 20:11

was dat die stand met 'het paard is niet onze afvalbak' ?

Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Re: Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 21:44

Dat weet ik niet meer. VOlgens mij niet. Ze hadden een goede standy. Ik denk dat ik het toch eens ga proberen. Had nu voor de lol ook voer bij de boerenbond gehaald gewoon subil muesli zonder haver. En dat smaakt hem super want hij valt er op aan. Dit was 10 euro voor een zak van 25 kilo. En de equifirst ga ik nu maar eens proberen denk ik. Bel die mensen wel die man wou met liefde een paar zaken komen brengen. Ga ik wel laten doen denk ik na mijn vakantie. Vertrek zaterdag voor 12 dagen naar italie

dewindhoek

Berichten: 490
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Leidschendam

Re: Iemand ervaring met het voer Equifirst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:26

Ik voer de basisbrok en de fiber muslie. Ben er erg tevreden over. Ze eten het graag en zien er ook super uit. Het enige nadeel vind ik dat ze geen voedingswaarde (energie gehalte) aangeven. Dit staat helaas niet op de zakken of internetsite hierdoor is het wat lastiger om te vergelijken met andere voeders. Ik ga nu van de week de slobber uitproberen.
Er zijn volgens mij diverse verkooppunten in Nederland.