wie voert het merk brok besterly

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

wie voert het merk brok besterly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 23:38

ik ga eind september met mijn paard naar een pensionstal toe en daar kun je brokken kopen van het merk besterly tegen een mooie prijs,ik voer zelf altijd de pavo condition maar de brok wordt steeds duurder in aanschaf.nou wil ik graag het verschil weten tussen deze twee brokken!wie weet dat gr emaartje

anouska2
Berichten: 144
Geregistreerd: 01-04-07

Re: wie voert het merk brok besterly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:52

Ik voer ook Besterly. Het bevalt mij prima. Er zijn net zoals Pavo verschillende soorten brok. Ik denk dat de besterly vitalic wel wat overeenkomt met de condition. Dit is biks met extra vitamines en normaal energie gehalte. Er is ook een site www.besterly.nl

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re: wie voert het merk brok besterly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 23:51

kun je gelijk met een andere merk beginnen te voeren want ga eind september mijn paard op stal zetten,en ze hebben daar trouwens de basisbrok van besterly voor 6,85 kost die welke heb jij?

Odeale

Berichten: 1775
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Twente

Re: wie voert het merk brok besterly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:18

Op de eerste pensionstal/manege waar wij stonden voerden ze het ook. De Besterly basic voerden ze daar. Nooit last mee gehad. Wat wel zo is dat toen we overgegaan zijn naar een andere pensionstal waar ze Subli sportbrok voeren dat ze een stuk pittiger werden. Maargoed, het is dan ook sportbrok en bij de manege werd nogal magertjes gevoerd en bij de pensionstal beter. Dus dat is natuurlijk ook een verschil.

Ze gaven het trouwens niet aan hun eigen paarden, daar werd ander voer gegeven dat "voor onze paarden niet nodig was".......

Odeale

Berichten: 1775
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Twente

Re: wie voert het merk brok besterly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:19

Emaartje schreef:
kun je gelijk met een andere merk beginnen te voeren want ga eind september mijn paard op stal zetten,en ze hebben daar trouwens de basisbrok van besterly voor 6,85 kost die welke heb jij?


Volgens mij kost Subli iets van € 7.75 per 25 kilo. Hoeveel heb je voor de € 6.85 dan?

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re: wie voert het merk brok besterly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 12:25

Odessa1 schreef:
Emaartje schreef:
kun je gelijk met een andere merk beginnen te voeren want ga eind september mijn paard op stal zetten,en ze hebben daar trouwens de basisbrok van besterly voor 6,85 kost die welke heb jij?


Volgens mij kost Subli iets van € 7.75 per 25 kilo. Hoeveel heb je voor de € 6.85 dan?


ook 25 kg

Susanne

Berichten: 11615
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: wie voert het merk brok besterly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 23:38

Mijne krijgen het ook. Lachen
Ik ben er prima over te spreken.