Pony ademt uit haar flanken; helpt Ventipulmin Siroop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xAstrid

Berichten: 2992
Geregistreerd: 12-06-05

Re: Pony ademt uit haar flanken; helpt Ventipulmin Siroop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 11:31

Niet dat ie het benauwd heeft, dat hij hoest, dat bedoel ik. maar dat is 2 hoestjes en dan was het over, daar was de Da wel bij geweest! niks aan de hand zei hij, beetje slijm in de luchtwegen,

xAstrid

Berichten: 2992
Geregistreerd: 12-06-05

Re: Pony ademt uit haar flanken; helpt Ventipulmin Siroop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 11:24

Heee, hier weer even een berichtje, het gaat echt super goed met Laura!
Ze ademt zonder piepje, niet meer kort, en beweegt niet overdreven meer met haar buik,flanken,lichaam. We hebben nieuw hooi, want dat andere was veelste stoffig, het gaat echt super goed! Ik ga straks weer met haar wandelen, gister al gedraafd! Toen ik vanmorgen haar naar buiten deed ging ze ook allemaal vreugdebokjes doen! Dus ik denk dat het wel goed komt, de medicijnen hebben wel geholpen, maar ik denk gewoon dat de zwellingen te veel waren, die zijn er nog niet helemaal weg, maar wel genoeg dat ze weer gewoon ademen kan! Wij hebben nu geen Ventipulmin Siroop maar poeder, "Ventipulmin Granulaat" staat erop.

TJolieke
Berichten: 1961
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Noord Limburg

Re: Pony ademt uit haar flanken; helpt Ventipulmin Siroop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 18:07

Nog even een antwoord op een van je eerste vragen: Je mag met een paard/pony die Ventipulmin krijgt volgens mij géén wedstrijden rijden.

xAstrid

Berichten: 2992
Geregistreerd: 12-06-05

Re: Pony ademt uit haar flanken; helpt Ventipulmin Siroop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 19:16

Nee klopt! Ik heb het aan de DA gevraagd, het is een soort doping, wielrenners gebruikten het ook wel eens, (een stofje wat er in zat) Ik ga inplaats van Zomer'07, Winter'07 Starten. Lachen

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Re: Pony ademt uit haar flanken; helpt Ventipulmin Siroop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 13:11

Ventiplumin heeft beautje ( mijn oude shet) ook gehad. Maar ik ben hier absoluut niet over te spreken. Werkte bij hem zeer slecht.

xAstrid

Berichten: 2992
Geregistreerd: 12-06-05

Re: Pony ademt uit haar flanken; helpt Ventipulmin Siroop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 19:00

Oke, bij mijn pony werkt het echt super! Inplaats van 2 maanden rust, kan ik na 6 weken alweer rijden! Lachen