een nogal lui paard, moet ik een voedingsupplement bijvoeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hubba

Berichten: 309
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Friesland

Re: een nogal lui paard, moet ik een voedingsupplement bijvoeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 13:45

.. ja toen de fysio was geweest kon ze ook al veel meer ontspannen dan eerst .. maar ik denk dat ik nog maar een keer een ostheopaad erbij haal voor de zekerheid het kan altijd zijn dat er ergens een blokkade ofzo nog zit. dat ze daarom zon moeite heeft met net dat laatste stukje.

En dat ik haar er doorheen haal ik snap wel dat jullei zeggen dat dat fout is.. maar dan weet ik nu ook al dat jullie waarschijnlijk een paard hebben die er vanuit ontspanning wel doorheen gaat. Deze niet dus moet het zo .. dat is even niet fijn voor haar maar daarna ontspant ze echt super dat zie je gewoon : oortjes naar voren enzo dat heeft ze anders ook niet dus ze ontspant wel in tegenstelling dat jullei zeggen dat ze dan nooit kan ontspannen.
Als ik er goed over nadenk kan het indd wel zo zijn dat er een kleine blokkade zit nog ergens want ze wil altijd net dat laatste stukje niet en als ze er dan doorheen is dan is alles weer helemaal oke.
Maar bedankt voor jullie reacties!

hubba

Berichten: 309
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Friesland

Re: een nogal lui paard, moet ik een voedingsupplement bijvoeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 14:01

Born2BCrazy schreef:
Die 2e is dat van het losrijden? Nagelbijten / Gniffelen
Vind het dan niet zo vreemd van je paard..eerst mag ze helemaal lang, bijna op de kop, op e voorhand,,
en daarna moet ze opeens flitsend achterop en mooi bij elkaar..

Zoals ik al zei, zou ik haar veel minder laag en diep losrijden..

Op de 1e foto loopt ze er idd net niet door en hangt ze maar wat..

Wel lastig hoor...


ik zie net dat dit een uitrijfoto is .. dit is dus van na het rijden ik heb nu 2 fotos toegvoegd van het losrijden.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Re: een nogal lui paard, moet ik een voedingsupplement bijvoeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:12

Vind het wel moedig van je dat je blijft antwoorden op de reacties hier in deze topic, top! Alleen zo blijf je open om wat te leren van anderen.

Wens je heel veel succes met verder ontwikkelen van je ruitergevoel. Je bent op de goede weg en zorg ervoor dat dit gaat verbeteren. Daar heb je meer effect van dan met voer of een supplement.

hubba

Berichten: 309
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Friesland

Re: een nogal lui paard, moet ik een voedingsupplement bijvoeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 16:11

haha bedankt Pling. Maar ik vind het fijn als mensen reageren dan kan ik er indd wat van opsteken, ik ben het er dan misschien wel niet altijd mee eens maar ik vind het altijd zo irritant als ik zie dat heel veel mensen kijken maar niks zeggen Knipoog Maar ik haal de ostheopaad er eens bij kijken of er misschien toch nog een kleine blokkering zit.

Bedankt voor alle reacties!

Anoniem

Re: een nogal lui paard, moet ik een voedingsupplement bijvoeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:39

Hartstikke goed hubba!
En ik vind ook dat je de reacties erg goed oppakt! Knipoog

Laat even weten wanneer de osteopaat is geweest, oke.

Born2BCrazy

Berichten: 3953
Geregistreerd: 09-04-05

Re: een nogal lui paard, moet ik een voedingsupplement bijvoeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:56

vanaf hier ook een compliment. je weet er idd goed mee om te gaan OK dan!

FOG

Berichten: 388
Geregistreerd: 14-07-06
Woonplaats: 050 en soms 0513

Re: een nogal lui paard, moet ik een voedingsupplement bijvoeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:01

he ik wou me ook graag ff melden, ik ben mede eigenaresse van dit paard Pling
Wat ik ook jammer vind, is dat ze een tijdje geleden toen we dr loslieten in de bak, vanzelf zo begog te lopen als op de foto's in Hubba's profiel, maar nu gaat ze als je haar losgooit in een hoekje gras staan eten.
De pit is gewoon een beetje weg, en dat is niet alleen met rijden zo. Want wij kunnen haar allebei wel goed aan het beenkrijgen (na veel overgangen en schakelen..), maar er mist gewoon nog wat pit. Gewoon in haar hele doen en laten (behalve buiten dan, dan is het prima Knipoog ) bedankt voor jullie reacties en ik denk dat we inderdaad zo snel mogelijk de ostheopaat erbij moeten halen, omdat er toch iets niet klopt.
Hopen dat we dan straks weten wat er aan de hand is, want het is echt jammer. Ze kan het wel, maar met ons heeft ze gewoon heel veel moeite met er door heen lopen.

edit:
Kan iemand misschien nog een goede ostheopaat aanbevelen omg. Friesland? (graag PM met tel.nummer)