2,5 dag geen eten.

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maartje123
Berichten: 854
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Enkhuizen

2,5 dag geen eten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 10:56

Ik moet dit even kwijt.
De stal eigenaar is met vakantie en nu passen er andere mensen op bij de paarden en die doen alle werkzaamheden. Ik heb twee pony's en de een krijgt gewoon kuilgras wat ze bij ons voeren en de ander Maaiky heeft eigen hooi omdat ze geen kuilgras mag hebben en dat hooi staat voor haar box. NU is de regel bij ons dat alleen de stal eigenaar voert en niemand anders. Nou had maaiky al twee dagen achter elkaar heet box echt helemaal leeg gegeten ik dacht echt wat is dit nu weer dit zoet ze normaal nooit ik zou de volgende dag al de DA bellen om te vragen hoe of wat. en toen kwam het zo ter sprake met die mensen die nu op passen op de paarden dat ze der hele bos leeg heeft gegeten en toe kwam het zo van jullie voeren toch zelf hooi. Ik zeg wij voeren zelf hooi, hoe kom je daar nou bij er word toch niet zelf gevoerd dat doen juliie toch en toe zij hij dat dat hun maaiky niet gevoerd hebben. ZE heeft 2,5 dag helemaal niks gehad geen hooi, biks en geen gras. ze deed al zo raar maar dat wil ik wel geloven. Ik heb er helemaal een rot gevoel over.
Alles wat er op de stal moest gebeuren was op geschreven ook van dat hooi van maaiky.
dan geven ze allee paarden bahalve maaiky.

Wat vinden jullie hier nou van?
En kan het kwaad dat ze niks heeft gehad? ze heeft wel heel veel stro gegeten echt niet normaal.

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re: 2,5 dag geen eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:10

[PP] -> [VS]

omaas
Berichten: 1167
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Hillegom

Re: 2,5 dag geen eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 15:11

Dat is niet normaal. Het gevaar van veel stro eten is verstoppings koliek!

maartje123
Berichten: 854
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Enkhuizen

Re: 2,5 dag geen eten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 18:23

Ja daar zaten wij ook al aan te denken. We houden haar de aankomende dagen heel erg goed in de gaten. maar tot nu toe gaat het goed.

omaas
Berichten: 1167
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Hillegom

Re: 2,5 dag geen eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:24

Goed zo, anders zou ik toch zelf hooi gaan geven als het nog steeds niet gebeurt!

crow
Berichten: 2429
Geregistreerd: 12-05-07

Re: 2,5 dag geen eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:45

Ik denk juist dat je paard geluk had dat hij op stro stond. Heeft hij in ieder geval ruwvoer naar binnen gekregen en zijn de maag en darmen gewoon gevuld gebleven. 2 dagen geen voedingsstoffen is natuurlijk niet aan te raden maar ook niet echt schadelijk. Dat haalt hij wel weer in.

Girlgamer
Berichten: 4971
Geregistreerd: 12-01-06

Re: 2,5 dag geen eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:50

Ach arm paard. Nu even goed afstemmen wie dan het hooi voert totdat de staleigenaar terug is.