Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Junior2019 schreef:[ [url=m/DIQrGe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze van HH maar hij krijgt hem elke x af
De korf hangt onder zijn kin
Ik heb nu de vliegenkap er overheen gedaan hopelijk helpt dat
Ik zou graag de de thinline willen als ik zeker wist dat hij goed blijft zitten en wat langer mee gaat dan 1 seizoen vind ik het niet erg
Junior2019 schreef:Junior2019 schreef:[ [url=m/DIQrGe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze van HH maar hij krijgt hem elke x af
De korf hangt onder zijn kin
Ik heb nu de vliegenkap er overheen gedaan hopelijk helpt dat
Ik zou graag de de thinline willen als ik zeker wist dat hij goed blijft zitten en wat langer mee gaat dan 1 seizoen vind ik het niet erg
Ik heb nu gezien hoe hij het doet
Aan het drinkbakje
Heb hem zo strak mogelijk gedaan maar je moet toch de 1 cm tussen lip en korf houden
Het lijkt wel of er elastiek ☺in zit
MarliesV schreef:Oe Michelle, die is wel erg bol hoor, ondanks dat je het 'redelijk binnen de perken' vind.
Dat is wel het lastige van elke dag je eigen paard zien, het gaat vaak zo geleidelijk, dat het niet opvalt en ineens zit het er aan zeg maar.
Ben benieuwd hoe de Thinline je bevalt.
Marigo, wat een verschil al! Super fijn dat je zo'n goede plek hebt gevonden.
Hier nog steeds rank en slank gelukkig, doordat ze alleen hooi krijgt als ruwvoer (en heel soms een uurtje op het gras mag) blijft ze super op gewicht.
Alleen deze tijd met het hoge fructaan, laat ik haar niet op de wei.
Amber_anne schreef:Pfoe michelle die is inderdaad wel dikker geworden. Hopelijk lukt het om er wat af te krijgen
Bij mij op stal vinden ze de pony helemaal niet zo dik hoor ik van iedereen. Zijn we dan zo gewend aan te dikke paarden?
Meest recente foto, helaas wel van een afstand naar geeft een idee.
[ [url=m/nrEM6U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marigo schreef:Klopt, vanaf een foto moeilijk te beoordelen. En als je zelf de punten naloopt Michelle? Dus checken op vet op de nek, schouders, op de ribben en bij de staartaanzet?
https://www.paardenarts.nl/kennisbank/b ... te-dik-is/
MarliesV schreef:Je bagetaliseerd het wel een beetje vind ik, maar goed, ieder zijn ding.
Ik heb een rondgeribte haflinger, maar rondgeribt is wat anders dan vet/te dik. En die van jou is naar mijn mening duidelijk te dik. Vetophoping op de schouder, bolle overgang van buik naar bil, ronde billen enz. Is allemaal een teken van teveel vet.
Spieren tonen toch echt anders.
Hopelijk werkt je masker.