Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Krista schreef:Ze schijnen er inderdaad zwarter van te blijven, maar het is erg belastend voor nieren en lever, die troep is niet goed.... beetje gekleurd kanarievoer om je kanarie rood te houden: dat effect... niet helemaal gezond dus!
Miirthe schreef:Ik denk bij dat spul niet zozeer dat ze er zwarter van worden, maar dat ze beter hun kleur behouden en al zijn ze eenmaal zwart, dat die kleur dan ook echt een mooie, diepe glans krijgt. Net zoiets als met shampoos
WesseLady schreef:Juist, ze blijven langer zwart, mits je ze uit de zon houdt, zorgt dat het zweet in in de vacht trekt, enz. enz.
Je kan dus net zo goed gewoon een deken op doen als je je zwarte zwart wilt houden!
Mrietjesueel schreef:Iemand die ik ken heeft het twee jaar aan zijn fries gevoerd, erg duur spul en een mooi verkooppraatje, hij bleef een vos...
Zal wel aan het paard zelf liggen ook hoor.
Miirthe schreef:Hé top![]()
Als ik het zo lees snap ik alleen niet echt de 'functie' van Annatto? Is dat gewoon een toegevoegde kleurstof erbij?