Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DianneF schreef:Je hebt ze ook in verschillende smaken. Appel, Wortel, Naturel.
Daar zit helemaal nix gezonds in, da's puur en alleen suiker.

hasten schreef:Flair wilt als ik op het strand rij altijd zeewater drinken. Meestal neemt ze een slok en dan heb ik het pas door en trek ik dr weg, ik vroeg het aan iemand op stal die zei dat ik het beste zeewier bij kon voeren. Iemand anders zei weer een zoutliksteen.
Wat denken jullie?
Dealer schreef:hasten schreef:Flair wilt als ik op het strand rij altijd zeewater drinken. Meestal neemt ze een slok en dan heb ik het pas door en trek ik dr weg, ik vroeg het aan iemand op stal die zei dat ik het beste zeewier bij kon voeren. Iemand anders zei weer een zoutliksteen.
Wat denken jullie?
Gewoon laten gaan. Ze drinken echt geen grote slokken zeewater maar maken hun mond nat met het zoute water net als bij een (normale) liksteen.
De mijne doet dat ook wel eens, mond open, tong eruit en even heen en weer door het zeewater.
Paarden nemen geen dingen die niet goed voor ze zijn.
yousra schreef:Volgens mij is dat niet zo goed en een zoutblok is eigenlijk ook net goed. Het is slecht voor de nieren.
Xox schreef:Zoutblokken zijn helemaal niet zo gezond. Dan kun je beter een Mineralenblok nemen. Daar zit minder zout in maar wel vele belangrijke vitaminen en minderalen

Marije_jiplover schreef:Defeniëer dan eens "zoutblok" en "mineralenblok"
Want mineralen worden aangeboden in de vorm van zouten. Alleen kennelijk zit er in een zoutblok maar 1 soort zout, en in een mineralenblok meerdere soorten zouten?