Deze vraag is eigenlijk iets dat je gewoon moet overleggen met degene van die stal.
Zou je 's ochtends zelf komen om eten te geven aan het paard , of moet zij daarvoor opdraaien ?
Ik kam me zo voorstellen dat ze daar helemaal geen zin in heeft , om 1 paard een speciale behandeling te geven.
Nu is ze blijkbaar gewend om 's ochtends even alle paarden naar buiten te gooien , en klaar.
Neem aan dat ze de rest van de dag ook wel wat anders te doen heeft ?
Als ze dan haar hele dag om moet gooien om jouw paard eerst vanalles te laten eten dan heb je grote kans dat ze dat niet echt leuk vindt , en je plaatst je paard ook een beetje buiten de groep door 'm een aparte behandeling te geven.
Overleg dus eerst even met de stal-eigenaar of ze er wel zin in heeft om jouw paard zoveel speciale aandacht te geven.
Als je zelf elke ochtend een uur eerder opstaat speciaal om jouw paard te voeren dan moet je dat zelf weten , maar je mag het niet van een ander verwachten dat die daar automatisch zin in heeft 
Als ze 's ochtends op het land gaan dan hoeven ze van mij niet eerst hooi en voer , ze gaan toch het land op om te grazen als het goed is.
Voeren komt dan 's avonds wel als ze op stal gaan waar geen gras is. Dan wat hooi om op te knabbelen en biks e.d. als dat nodig is.