Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Miss_Favre schreef:Oke , maar is msm ook voor de weerstand enzo?
En zeewier zit ook niet in msm toch?
Ik zat zelf ook te twijfelen,omdat mijn biotine bijna op is,om msm te gaan proberen. Als ik dat doe,moet ik dan alsnog zonnebloemolie erbij gaan geven?
Ja ben een beetje voorzichtig geworden,na al die allergische reacties...! Ik heb hem al ruim 7 jaar,nooit zoiets gehad,en ineens die allergieen die kwamen.
Miss_Favre schreef:Oke,bedankt voor de tip,ik heb net via de paardendrogist een pot besteld!![]()
En nog even een vraagje,blijf je msm,net als biotine,gewoon altijd voeren?

Cassidy schreef:
Dagelijks een scheutje olie
De werking van de olie is het beste als de verhouding tussen de hoeveelheid Omega-3, 6 en 9 vetzuren gelijk is aan 2:1:1. Individuele natuurlijke oliën voldoen hier niet aan. Behalve een tekort in het rantsoen, kan ook een overschot van één van de Omega-vetzuren leiden tot een tekort aan een ander Omega-vetzuur. Zo is bijvoorbeeld Zonnebloemolie heel rijk aan Omega-6, maar bevat het nauwelijks Omega-3 waardoor de vetzuur-verhouding in het lichaam verstoord kan worden. Het lichaam heeft dan een tekort aan Omega 3, hetgeen zich kan uiten in de hierboven beschreven symptomen.
Korleon schreef:Zonnebloemolie mag ook neit te vaak, heb ik weer ergens gehoord maar waarom
?