Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nielsd schreef:Eet jij wat op wat over de datum is?
vaak zijn producten na datum nog goed, alleen lopen gehaltes aan bv. vitamines e.d. terug. nielsd schreef:Eet jij wat op wat over de datum is?
Ik zou het nooit doen.
Billy schreef:De vitaminengehaltes worden ook langzaam minder, het is niet zo dat alle vitamientjes op de vervaldatum van de zak op hun horloge kijken en *poef* weg zijn.
Alinda1305 schreef:na die datum is het nog drie dagen houdbaar mits het open geweest is
Monday schreef:Als de zak nog dicht zit en je hebt het bonnetje zou ik hem gewoon terugbrengen en een nieuwe vragen. Als het nog kort houdbaar is en je voert zodanig veel dat het binnen niet al te lange tijd daarna op is zou ik me niet zoveel zorgen maken.

Billy schreef:Monday schreef:Als de zak nog dicht zit en je hebt het bonnetje zou ik hem gewoon terugbrengen en een nieuwe vragen. Als het nog kort houdbaar is en je voert zodanig veel dat het binnen niet al te lange tijd daarna op is zou ik me niet zoveel zorgen maken.
Hoe kun je een bonnetje hebben van een zak voer die je gratis gekregen hebt:?