Joint Saver Glucosamine oid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Joint Saver Glucosamine oid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 12:10

ik zoek Joint Saver Glucosamine, kan iemand vertellen waar het verkocht wordt (eventueel via internet)

of mocht je zelf andere vormen van supplementen weten die zouden kunen helpen voor hoefkatrol, laat het me aub weten

groetjes!
marsha

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 12:52

of mss heeft iemand er ervaringen mee?

PatsyDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:59

Bedoel je JointSaver van Figuerola Labs? Dat is de enige die ik ken die zo heet. Volgens mij enkel in de US te verkrijgen.
Hier is een link
http://www.valleyvet.com/ct_detail.html ... df039b7dca
of ietsje goedkopern bij
http://www.bigdweb.com/JOINTSAVER_1LB_P10311.cfm

Trouwens ik zag net dat Figuerola Labs JointSaver nu vervangen heeft door Rehabilitex, nieuwe naam & waarschijnlijk verbeterd product.
http://www.figuerolalaboratories.com/eq ... quine.html

Ik heb het in der tijd zelf nog gebruikt, maar om eerlijk te zijn, hier in de VS is een HEEL gamma aan chondroprotectieve supplementen en sommige zijn stukken goedkoper en werken echt even goed!
Zelf gebruik ik HylaRx Complete en sinds onlangs Acti-Flex. Ben er erg tevreden mee en vind ze voordeliger.
http://www.americanlivestock.com/product_0_16034.mhtml
Acti-Flex werd me hier door de DA aanbevolen als 'value for money' :
http://www.bigdweb.com/ACTI-FLEX_POWDER_5LB_P2096.cfm
80 dagen voor $47.00 Bevat glucosamine 6000mg, chondroitin 4000mg, MSM 2000mg, Hyaluronate Acid 125mg en ook vit C & boswella.

Het probleem blijft toch de verzendkosten naar Europa. Je moet zorgen dat de verzender er voor zorgt dat ze vermelden 'prive of persoonlijk gebruik' want anders kom je in de knoei met tax en wordt het nog een veel duurdere grap.

PS : HA (hyaluronate acid) is hier de laatste hype. Waarschijnlijk nog niet zo veel gebruikt in Europa. Dit is gebaseerd op de Legend IV (ook HA) die wel goede resultaten boekt wereldwijd. Probleem bij oraal HA is dat er toch vermoedt wordt dat het in de maag wordt afgebroken.
Dus producten zonder HA zijn daarom niet slechter, want er is nog geen echt bewijs of het nu oraal wel of niet werkt.

Ik hoop dat dit helpt. Sorry voor het ellenlange verhaal, indien dit niet het produkt is die je zoekt.
Groetjes, Patsy.

PatsyDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:21

Ik was net nog aan het denken.
Waar heb jij van die Joint Saver gehoord? Ik vind het wel raar dat je dit in Nederland te horen krijgt!
Ook al zijn supplement hier in de VS goedkoper, denk ik toch dat het eenvoudiger blijft die binnen Europa te vinden, want die verzendkosten zijn best niet niks. Engeland heeft ook veel joint produkten. Wel ietsje duurder, maar na afrekening van verzendkosten, denk ik toch dat het ongeveer op hetzelfde neer komt.
Ik weet niet goed wat er zo allemaal in Nederland aan joint produkten op de markt is, maar er moet toch ook iets vergelijkbaars te vinden zijn, dacht ik zo.
Groetjes.

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 18:33

hey patsyDB, hartelijk dank voor het meedenken
inmiddels heb ik meerdere mensen aangesproken over HKO

Joint Saver heb ik van een nederlands meisje die dat geloof ik via DA heeft gebruikt voor haar paard. dus hoe ze er precies aan is gekomen?

ik heb ook iets anders nu, wat zeer interessant lijkt. meerdere mensen gebruiken het, en met goed resultaat zoals ik hoorde.
het is Primeval (en in nl te verkrijgen, dus wel een stuk voordeliger denk ik)

denk dat ik dat eens ga proberen
(te vinden op www.dierennieuws.nl) maar ik ga eerst nog even op sites van HKO lezen

groetjes!

PatsyDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:43

Ja, idd lijkt me een goed idee.
Ik vond het toch al zo vreemd. Het is niet omdat iets van verre komt dat het goed of beter is, ... haha.
Dus denk ik ook wel dat je in Ndl een prima produkt kunt vinden.
Trouwens ik denk dat produkten in Europa meer gecontroleerd worden op korrekte inhoud.
Hier durven ze er nog wel eens 'fillers' of opvullers -niet geabsorbeerde poeders- in te stoppen. En daar betaal je ook voor.
Doei.

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 18:45

jaja alles uit de states is beter he
haha
iig toch bedankt! doeidoei!

baudyh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:34

ik voer joint saver.Het zit in een grote zwarte pot,van 2,36 kilo.
Die haal ik bij de DA.

bokkenootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:36

Drechtsteden maakt ook een glucosamine complex gelijk aan die van Joint Saver pro, gewoon te koop bij de paardenwinkels helaas niet voordeliger! Niet duurder ook trouwens maar werkt perfect!

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:44

Ik heb ook joint saver pro gebruikt. Idd een zwarte pot met rood op t etiket. Ook via de DA. Wel vrij prijzig. boven de 100 euro.

Pipi

Re: Joint Saver Glucosamine oid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 07:44

Ik heb ook een poosje primeval gebruikt bij mijn paardje met hko.
Helaas zag ik weinig tot geen resultaat.
Nu krijgt hij al een jaar cortaflex en daar doet hij het super op.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:11

Ik heb primeval geprobeerd, maar hielp niks.
Nu gebruik ik glucosamine speciaal van de groene os en merk daar verbetering bij.

Van cortaflex hoor ik ook goede dingen en vooral veel goedkoper als je het in engeland besteld.
En daar zit ik eigenlijk wel eens aan te denken dat te gaan proberen.
(alleen nog een mastercard oid aanschaffen, want zo bestellen zal wel niet gaan vermoed ik zo )

(dat zouden we evt samen kunnen doen, wonen toch bij elkaar om de hoek, dan kunnen we verzendkosten delen)

baudyh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:17

Needje schreef:
Ik heb ook joint saver pro gebruikt. Idd een zwarte pot met rood op t etiket. Ook via de DA. Wel vrij prijzig. boven de 100 euro.

dan heb jij een dure DA.ik betaal 87 euro voor zo'n pot.En doe er een maand of 3,5 mee

besita

Re: Joint Saver Glucosamine oid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 15:35

Ik betaal net als Needje ook over de 100€ voor de zwarte pot Jointsaver pro .Het is erg goed spul ,ik noem het een wonderpot ..Mijn paarden zijn gezong maar ik gebruik het ter ondersteuning en ik vind dat je ze er spectaculair beter van ziet lopen ,veel soepelder .
Primeval heb ik ook een keer gehad en daar zag ik 0% van ,kan je beter melkpoeder voeren ,is goedkoper

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 15:40

Ik gebruik het ook ter ondersteuning na een blessure en ook een vorm van HKO

pot is bij mijn da te krijgen .. prijzig spul maar ik merk er wel verbetering van. Ik doe met een pot bij onderhouds doserig ongeveer 1,5 / 2 maanden.

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 16:44

terug naar riant
ik wil het ook proberen. mss dat jij het via jouw DA oid naar mij kan opsturen?? als 'mijn/jouw' DA dat een goed idee vind voor mijn paard

Annemeik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:09

Wij haalden ook joint saver bij de DA vandaan (lingehoeve in lienden)

Wat ook goed werkt is Artri matrix van Cavalor, dat zijn zakjes die in een kuur voert. Als dat is aangeslagen ga je verder op artri base wat weer beter is voor de portomonee.

patrice

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:53

Ik geef Syl ook joint saver, en betaal 136 euro voor zo`n pot! Dit bij mijn DA te verkrijgen, dat scheelt nogal met 87 euro pfffff.

Esther28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:05

Bestel cortaflex in Amerika voor een totaalbedrag van €32 (incl. verzenden). levertijd is wel wat langer, gemiddeld 2 weken.