Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

SylviaG schreef:Bij Chinese Animale Care hebben ze diverse producten voor het bewegingsapparaat.
Ze hebben oa Ouderdom & Stijfheid en iets voor stalbenen!
www.chineseanimalcare.nl
runningkawa schreef:appel azijn.
Is goed voor de bloedsomloop en neemt zo afval stoffen mee.
Mijn veearts (een duitse die zelfs olymische paarden behandelt heeft) was er altijd al van overtuigd dat appelazijn niks deed, en toevallig stond er pas geleden een artikel in de bit over appelazijn, en dat het echt een fabeltje was 

Miirthe schreef:SylviaG schreef:Bij Chinese Animale Care hebben ze diverse producten voor het bewegingsapparaat.
Ze hebben oa Ouderdom & Stijfheid en iets voor stalbenen!
www.chineseanimalcare.nl
Is zeker duur spul zeg!
beccieloeken schreef:je kan gewoon even bij de paardensportwinkel langsgaan, daar staan altijd van die emmers met voedingssuplementen, het aanbod is idd soms zo groot dat je niet weet wat kiezen, maar in jouw geval zou ik iets zoeken voor oudere paarden...Nu niet dat 17 al erg oud is maar ik zeg altijd beter voorkomen dan genezen, wees die ouderdomskwaaltjes gewoon voor...
ikzelf heb een ruin van 11 , dat is zeker nog niet oud en ik doe der echt alles aan om die jong te houden, soms denk ik dat ik zelfs een beetje overdrijf hierin...4 soorten verschillend krachtvoer, gewoon hooi, vacuum gras, luzerne gras, en dan doe ik nog 2 soorten olie over het eten en geef ik ook nog knoflookpoeder, dat is ook goed voor de bloedsomloop en naar het schijnt houd knoflook je paard jong...nouja mss een beetje verkeerd uitgedrukt...het weert de ouderdomskwaaltjes...en dan natuurlijk de mineralensteen niet vergeten...en veel buitenlucht.....
wat een mens al niet doet om zijn paard gezond te houden!!!! maar ik moet zeggen, het wermpt zijn vruchten af want de da hoef ik haast nooit te bellen voor mijn schat!!!
hoepelijk kan je wat met mijn uitleg doen!
groetjes