Mijn IJslander Eva is net 12, en is nu bijna een jaar weer onder het zadel en loopt ze iedere dag, in het begin natuurlijk heel veel opgebouwd, toen was ze ook veel te dik. Van de winter is ze verkouden geweest en toen is ze heel mager geworden of toen is het eigenlijk begonnen, maar toen ging ze weer normaal eten, maar ze werd niet dikker. Ben nu sinds meer dan een maandje meer aan het voeren, krachtvoer en hooi. En het schiet niet op. De laatste weken is er niks bijgekomen. Ze is natuurlijk ook erg aan het verharen en dat kost ook veel energie. Maar het zat me helemaal niet lekker. Deze foto's zijn van afgelopen zondag:
Haar ruggegraat is goed te voelen en ze is erg mager. Heb nu toch vandaag de DA gebeld en die komt morgen, dan weet ik alsnog zeker dat ze niet ziek zou kunnen zijn. Ze word altijd ontwormd en dat is een maand geleden gebeurd. Hoop dat het niks ernstigs is. Wat zou beter kunnen helpen van voer? en moet ik haar op rust zetten of lichte arbeid?
groetjes Kimmy
succes ermee, en als je in me profiel kijkt zie je ook zon mager paardje maar dan veel erger
die nu weer helemaal dik is!

.