Tahtian Noni, Equine Essentials

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hollyleaves

Tahtian Noni, Equine Essentials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 18:41

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die hun paard of pony Tahitan Noni geven, een helemaal natuurlijk voedingssupplement, van de noni vrucht afkomstig. Ik ben benieuw naar de ervaringen met de paarden noni, voor ik m ga gebruiken
Ben benieuwd!

Groetjes!!

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:49

Ken wel mensen die het gebruikt hebben, mijn moeder en zusje. Maar het schijnt echt allemaal onzin te zijn. Er zit een systeem achter de verkoop; je koopt Noni in en als jij weer mensen weet te vinden die ook Noni in gaan kopen, dan krijg jij weer korting, zo werkt het steeds door. Heb er een reportage van gezien. Mijn moeder is toen meteen gestopt met die enorm dure en vieze Noni.

Hollyleaves

Re: Tahtian Noni, Equine Essentials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 19:10

En de Noni zelf dan? Helpt ie echt of zie je geen verschil? Want de vrouw waar ik het van heb, die gebruikt zelf de mensen Noni, en ze is practisch van haar reuma af etc. Weet ook van het systeem idd, en het is duur...

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:06

Bij mijn moeder heeft altijd gezegd dat ze zich fitter voelde tijdens het gebruik van Noni. Ik schuif het af op het placebo effect. Noni is namelijk niets meer dan vruchtensap.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 13:28

Dus het komt erop neer dat ik mijn geld zou verspillen, en me paard er niet beter of slechter van wordt? Ennem, wat bedoel je met placebo-effect?

Ben een beetje blond

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 14:42

Een placebo is een nep medicijn, waarvan mensen niet weten dat het nep is zeg maar (beetje lastig uitleggen). Doordat ze denken dat ze medicijnen slikken, voelen ze zich beter, terwijl ze dus eigenlijk gewoon een pil zonder werkzame stof geslikt hebben. Ik hoop dat je het begrijpt, kan het niet beter uitleggen geloof ik

Maar die Noni zou dus een heelzame werking hebben en doordat je dus denkt dat je iets gezonds neemt, voel je je beter. En slechter zul je je er ook vast niet door gaan voelen, want het is vruchtensap, dus het is wel goed voor je, je krijgt extra vitamines binnen.... Maar dat je 25,- moet gaan betalen voor zo'n fles, dat vind ik dus te gek voor woorden. Weet je hoeveel sinaasappelen, appelen, peren, bananen, enzovoorts, enzovoorts je daar voor kunt kopen.

Het is niet dat ik Noni afraad, slechter zal het er zeker niet van worden. Maar denk gewoon goed na of je aan de Noni business je geld kwijt wilt. Proberen kan natuurlijk altijd, het placebo effect zal bij een paard namelijk niet opgaan Succes er mee.

daphje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 12:35

sylva schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die hun paard of pony Tahitan Noni geven, een helemaal natuurlijk voedingssupplement, van de noni vrucht afkomstig. Ik ben benieuw naar de ervaringen met de paarden noni, voor ik m ga gebruiken Clown
Ben benieuwd!

Groetjes!!

Hoi sylva ik gebruik de tahitian noni niet is mij veel te duur ik gebruik de noni van fitnu is goedkoper en geeft het zelfde resultaat. Het werkt erg goed moet ik zeggen. Ik ken dan ook meerder emensen die dit gebruiken voor zomereczeem. Een nadeel het is geen medicijn dus je pony/paard zit de rest van zijn leven vast aan de noni.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 14:13

VSW --> VS

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:21

Dit is een topic van 2005...
Er zijn inmiddels recentere topics over noni, dus hier kan wel een slotje.