Ik wil graag beginnen met zelf wat kruiden/plantjes planten in de tuin (in een kweekbak, om mee te beginnen. Dus grote dingen kunnen voor nu nog niet).
Nu is mijn pony momenteel ook niet helemaal fit. Wellicht dat ik haar hierin nog wat kan ondersteunen. Ze heeft momenteel een flink te kort aan eiwit. Is behoorlijk opgeblazen. Ze heeft regelmatig last van mestwater en dit houd dan ook minstens een week aan.
Nu staat ze sowieso weer op eiwit voller hooi, wat ze eerst niet kreeg.. dus wellicht heeft het geen nut om hier aan te werken om zelf dingen te planten. Maar bv voor het mestwater, dit probleem hebben we helaas al iets langer..
Hierin kan ik haar denk ik wel zo nu en dan wat meer ondersteunen met kruiden/planten.
Kort gezegd: alle tips zijn welkom over welke kruiden/plantjes ik zou kunnen gaan planten en uiteindelijk geven. Ook iets wat ik regelmatig kan aanbieden. Uiteraard met mate.
Hebben jullie nog wat ideeën? Ik heb al een heel klein lijstje met eventuele opties, maar wellicht hebben jullie meer ideeën.
Bedankt voor het meedenken alvast