Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Kincses schreef:Mijn merrie met artrose en algemene gewrichtsproblemen heeft het jarenlang heel goed gedaan op Ekyflex Arthro EVO! Duur in aanschaf, maar werkte echt perfect. Ben vanwege de prijs ook wel eens gewisseld naar Horseflex of Pharmahorse zelf, maar merkte meteen dat het niet goed werkte. In de ekyflex zit o.a. MSM, glucosamine en kurkuma. Kurasyn heb ik inderdaad ook heel goede verhalen over gehoord.
NikkiB1991 schreef:Kincses schreef:Mijn merrie met artrose en algemene gewrichtsproblemen heeft het jarenlang heel goed gedaan op Ekyflex Arthro EVO! Duur in aanschaf, maar werkte echt perfect. Ben vanwege de prijs ook wel eens gewisseld naar Horseflex of Pharmahorse zelf, maar merkte meteen dat het niet goed werkte. In de ekyflex zit o.a. MSM, glucosamine en kurkuma. Kurasyn heb ik inderdaad ook heel goede verhalen over gehoord.
Heb je bij de uitstapjes ook een combi geprobeerd van msm/gluco/kurkuma, of waren het andere werkzame stoffen bij de andere merken? De prijsverschillen zijn best heftig dus ik kan mij voorstellen dat je het 1 en ander hebt uitgeprobeerd...