Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannanasjuh schreef:De snacks gaan er super in bij mijn paard. Dat is het zelfde als de balancer maar dan in een grote brok.
De muscle fit is mooi hoog in eiwitten en fijn voor mijn opgroeiende paard. Dit eet ze ook goed en blijft mooi op gewicht.
lletam schreef:Hannanasjuh schreef:De snacks gaan er super in bij mijn paard. Dat is het zelfde als de balancer maar dan in een grote brok.
De muscle fit is mooi hoog in eiwitten en fijn voor mijn opgroeiende paard. Dit eet ze ook goed en blijft mooi op gewicht.
At jouw paard het gelijk of duurde dat een x aantal dagen/weken?
lletam schreef:Staatsgevaarlijk door vitamine brok? On theorie zou je zeggen dat dat niet kan - al betwist ik jouw ervaring niet hoor. Maar wat zou het dan veroorzaakt kunnen hebben?
lletam schreef:Staatsgevaarlijk door vitamine brok? On theorie zou je zeggen dat dat niet kan - al betwist ik jouw ervaring niet hoor. Maar wat zou het dan veroorzaakt kunnen hebben?
Hieperdi schreef:Ik heb een tijdje de metazoa musclefit gevoerd. Ik vond mijn paard in bespiering er wel echt op voorruit gegaan, maar helaas eet mijn kieskeurig paard het erg slecht. Door de gastro brok gemengd ging het er wel in maar met moeite. Zo los ging het er helemaal niet in.
De brokjes zijn ook kneiter hard,ik kan ze niet eens doormidden breken. Het viel mij de laatste tijd op dat hij vaak die brokjes uit zijn mond liet vallen of ging morsen. Hij had echt moeite ermee. Ik ben er dus mee gestopt helaas. De overige voer van metazoa ga ik nog niet eens proberen met mijn paard. Pietl*l eerste klas wat betreft voer.
Ik heb nog wel een volle zak tekoop voor 15 euro. Aangezien de prijs voor verzenden van 15 kg erg hoog is gelieve op te halen nabij maassluis
Spenk schreef:Hieperdi schreef:Ik heb een tijdje de metazoa musclefit gevoerd. Ik vond mijn paard in bespiering er wel echt op voorruit gegaan, maar helaas eet mijn kieskeurig paard het erg slecht. Door de gastro brok gemengd ging het er wel in maar met moeite. Zo los ging het er helemaal niet in.
De brokjes zijn ook kneiter hard,ik kan ze niet eens doormidden breken. Het viel mij de laatste tijd op dat hij vaak die brokjes uit zijn mond liet vallen of ging morsen. Hij had echt moeite ermee. Ik ben er dus mee gestopt helaas. De overige voer van metazoa ga ik nog niet eens proberen met mijn paard. Pietl*l eerste klas wat betreft voer.
Ik heb nog wel een volle zak tekoop voor 15 euro. Aangezien de prijs voor verzenden van 15 kg erg hoog is gelieve op te halen nabij maassluis
Dan zou ik eerder de tanden na laten kijken... ze zouden geen moeite met die brokjes mogen hebben. Zodra mijn paard de musclefit brokjes gaat morsen is het weer tijd voor de tandarts.
Gebruikers op dit forum: Semitjex en 25 bezoekers