Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jorex schreef:Zo'n spuit gaat niet veel helpen. Als de basis voeding goed is nu, komt hij vanzelf uit zijn vacht. Vooral als hij nu wel al verhaard, eventueel kun je nog lijnzaad bijvoeren. Mijn pony's zijn ook altijd laat geweest met volledig verharen, dus die gaan standaard kaal met scheren in het voorjaar. Anders zijn ze halverwege/eind juni pas glad in de vacht en halverwege augustus staan ze alweer in de wintervacht. Echt heel praktisch die kleintjes qua vacht. Ik moet dit jaar ook nog steeds een stukje, anders zijn ze tijdens de 4 daagse nog zo lelijk. Ik zou eerder een kwart dan een halve geven als je het wel wilt geven, veulen staat meestal gelijk aan 350kg.
Wintu schreef:Uit een vitamine spuit halen ze alleen wat ze nu op dit moment nodig hebben, de rest wordt uitgeplast.
Of je moet dagelijks zo een spuit geven, anders heeft zo een spuit geen zin.
Dan kan je beter zoals hier boven al wordt vernoemd, dagelijks een vitamine/ mineralen korrel bijvoeren.
PeanutGuapa schreef:Wintu schreef:Uit een vitamine spuit halen ze alleen wat ze nu op dit moment nodig hebben, de rest wordt uitgeplast.
Of je moet dagelijks zo een spuit geven, anders heeft zo een spuit geen zin.
Dan kan je beter zoals hier boven al wordt vernoemd, dagelijks een vitamine/ mineralen korrel bijvoeren.
Ik geef al wel vitalbix daily complete zitten daar genoeg vitaminen in of niet? En wat adviseer je dan
Gebruikers op dit forum: angrywolf, Antgillya, Eefjahh, EmberGlow, Kaatje81, Kimmej, Kloesje, marte_kandia, Martje70, nano, Ruai, Somebitch en 23 bezoekers