Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cchanny schreef:Vaak in de winter is de glucobalance in de reclame. Dan zou je het in kunnen slaan. Vaak is het dan met 25% korting oid
F_inley schreef:Cchanny schreef:Vaak in de winter is de glucobalance in de reclame. Dan zou je het in kunnen slaan. Vaak is het dan met 25% korting oid
Dan moet ik toch beter zoeken zie het nooit ergens met korting overal is het uitgesloten.
Nu bij de paardendrogist hebben ze 15% korting omdat er stickers scheef zitten.
Ik heb alle andere varianten geprobeerd vitalstyle, pharmahorse, horseflex maar kom toch elke keer terug bij glucobalance. Heb even geen vergelijkings foto's bij de hand maar het verschil is bizar. Mijn pony krijgt in de winter 1 schepje per dag en in de zomer 2 ivm het gras. Ik ga er nooit meer vanaf het is duur maar ik vind het wel waard
Sanniejtjuh schreef:F_inley schreef:
Dan moet ik toch beter zoeken zie het nooit ergens met korting overal is het uitgesloten.
Ik heb alle andere varianten geprobeerd vitalstyle, pharmahorse, horseflex maar kom toch elke keer terug bij glucobalance. Heb even geen vergelijkings foto's bij de hand maar het verschil is bizar. Mijn pony krijgt in de winter 1 schepje per dag en in de zomer 2 ivm het gras. Ik ga er nooit meer vanaf het is duur maar ik vind het wel waard
Ben dus ook bang dat het wellicht minder effectief is. En met aanvang van het weideseizoen weet ik niet of dat wel wil eigenlijk. Lastig dit, ik blijf in dubio.
F_inley schreef:Cchanny schreef:Vaak in de winter is de glucobalance in de reclame. Dan zou je het in kunnen slaan. Vaak is het dan met 25% korting oid
Sanniejtjuh schreef:Cchanny schreef:Vaak in de winter is de glucobalance in de reclame. Dan zou je het in kunnen slaan. Vaak is het dan met 25% korting oid
Ik heb het nog nooit ergens in aanbieding gezien helaas, en ik ben wel van het zoeken naar koopjes.
Gebruikers op dit forum: har166, Just_Natural, pyrrhus en 14 bezoekers