VitalStyle

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
uudje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-23 16:17

_Tristan schreef:
Gebruikt iemand de Gastrocomplex en merkt die veel verschil?

Ik heb het een poos geleden gebruikt. Maar mijn paard at het echt niet graag en had ook niet het idee dat het voor haar iets deed. Maar hoor ook van mensen dat de paarden er wel baat bij hebben.

racinggirl
Berichten: 1286
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:54

uudje schreef:
Heb de soft&fiber net binnen gekregen. Echt heel mooi spul. Fijne er aan vind ik vooral dat het niet zo enorm fijn gesneden is zoals bij veel fibermixen. Dus er moet echt goed op gekauwd worden. Het ruikt enorm lekker, er zitten bloemen in, maar zeker niet veel. Eigenlijk moet je ze wel zoeken haha. Zitten wel aardig wat esparcette brokjes in, dus zeker een pluspunt. Ben benieuwd wat de paarden er vanavond van vinden


Ben ook er benieuwd of het stofvrij is??

uudje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 00:30

racinggirl schreef:
uudje schreef:
Heb de soft&fiber net binnen gekregen. Echt heel mooi spul. Fijne er aan vind ik vooral dat het niet zo enorm fijn gesneden is zoals bij veel fibermixen. Dus er moet echt goed op gekauwd worden. Het ruikt enorm lekker, er zitten bloemen in, maar zeker niet veel. Eigenlijk moet je ze wel zoeken haha. Zitten wel aardig wat esparcette brokjes in, dus zeker een pluspunt. Ben benieuwd wat de paarden er vanavond van vinden


Ben ook er benieuwd of het stofvrij is??

Ja is mooi stofvrij.

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 10:08

_Tristan schreef:
Gebruikt iemand de Gastrocomplex en merkt die veel verschil?

Ik geef het m’n paard elke lente en elke herfst en merk heel veel verschil. Als het ik niet voer in die periodes heeft ze zichtbaar last van haar maag en moet zo veel boeren (wat er ook altijd pijnlijk uitziet). Met de gastrocomplex heeft ze helemaal nergens last van. Ik doe geen lente/herfst meer zonder.
Ze vindt het alleen echt niet lekker idd, maar dat is makkelijk op te lossen door slueslimix, of nog beter marstall gastro muesli. Daar maak ik dan een slobber van (beetje water erbij en klaar) en dan eet ze het zonder probleem.

uudje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 10-03-10

Re: VitalStyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 12:19

Voor de mensen die oerbalans geven. De paarde drogist heeft die nu in de aanbieding. En zeker de grootverpakking is interessant

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-24 12:15

uudje schreef:
Voor de mensen die oerbalans geven. De paarde drogist heeft die nu in de aanbieding. En zeker de grootverpakking is interessant

Ik was al bang dat ik een goede aanbieding gemist had, maar ik heb hem 2 weken geleden bij de welkoop besteld. Die hebben vaak 20% keuzekorting en vitalstyle zit daar ook bij!

uudje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:57

Binkie_Eline schreef:
uudje schreef:
Voor de mensen die oerbalans geven. De paarde drogist heeft die nu in de aanbieding. En zeker de grootverpakking is interessant

Ik was al bang dat ik een goede aanbieding gemist had, maar ik heb hem 2 weken geleden bij de welkoop besteld. Die hebben vaak 20% keuzekorting en vitalstyle zit daar ook bij!


Prima toch?! Ik had een tijd terug al 2 zakken voor een mooie prijs gekocht, dus had ze zelf niet nodig. Maar dacht zal het er op zetten voor de mensen die nog wel opzoek waren.

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:06

DinaxUllie schreef:
Zijn er mensen die al langere tijd de Gut en Gastro voeren en bevalt dit? Ik ben benieuwd naar mensen gun ervaring.

Ik wil mijn paard van de brok af halen en overstappen op die muesli.


Ja ik voer het mijn paard. Wel naast de Daily Complete en Active + van Vitalbix.
Deze combi werkt voor mijn paard ideaal