Brainless schreef:Haley schreef:Ik zou vooral kijken naar een middel met detomidine er in. Dat remt de angst. Acepromazine sedert alleen.
Dat zijn dus absoluut geen middelen die je dagenlang kan gebruiken
Haley schreef:Dat is ook absoluut niet wat ik heb aangeraden om te doen. Ik probeer alleen maar mee te denken.
Brainless schreef:Haley schreef:Dat is ook absoluut niet wat ik heb aangeraden om te doen. Ik probeer alleen maar mee te denken.
Maar TS geeft aan dat haar paard dagenlang van slag is.. dan kun je niet met een (kortdurende) verdoving aan komen. Zij vraagt nadrukkelijk om supplementen die kunnen werken.
jazzejam schreef:Hoeveel gaf jij per dag Samy?
Olympia96 schreef:Mosterd na de maaltijd, maar ik heb valeriaanwortel gekocht bij pit pit en heb dat een week of twee voor gisteren gevoerd aan mijn twee paarden.
In vergelijking met vorig jaar waren ze veel minder in paniek. Wel gespannen, maar toch echt minder stress. En dat terwijl hier de schade van twee jaar vuurwerk verbod ruimschoots werd ingehaald. Het was echt bizar.
Valeriaan meurt wel als een tierelier, maar ze eten het probleemloos op. En relatief goedkope oplossing.
Dorien66 schreef:Klinkt goed.
Hoe en hoeveel heb je gegeven per paard? En wat weegt dat paard zo’n beetje?Olympia96 schreef:Mosterd na de maaltijd, maar ik heb valeriaanwortel gekocht bij pit pit en heb dat een week of twee voor gisteren gevoerd aan mijn twee paarden.
In vergelijking met vorig jaar waren ze veel minder in paniek. Wel gespannen, maar toch echt minder stress. En dat terwijl hier de schade van twee jaar vuurwerk verbod ruimschoots werd ingehaald. Het was echt bizar.
Valeriaan meurt wel als een tierelier, maar ze eten het probleemloos op. En relatief goedkope oplossing.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Sica en 1 bezoeker