Supplement onderzoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xAnnouk

Supplement onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-22 13:20

Hallo allemaal.

Ik doe onderzoek naar het gebruik en de ervaring van supplementen bij paarden.
Hiervoor is input nodig van jullie paardeneigenaren en/of ruiters :)

De enquête kost minder dan 5 minuten van uw tijd, maar maakt een groot verschil.

Klik hier voor de enquête

Invullen wordt erg gewaardeerd. Bedankt alvast.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:07

Ingevuld, maar mis de mogelijkheid om meerdere supplementen in te vullen. Nu voer ik er eentje, maar wissel door het jaar heen met wat mijn paard op dat moment nodig heeft. Dat kon ik nu niet invullen.

Petra_O

Re: Supplement onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:54

Ik voer geen supplementen. Dat kon ik wel invullen, maar alle vragen zijn vervolgens alsof ik wel supplementen gebruik.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:21

Ingevuld

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 17:36

De vraag of je waarde hecht aan de gezondheid van je paard is nogal zinloos. Zelfs de meest koude paardeneigenaar hecht er waarde aan, al is het maar omdat gezondheidsproblemen duur zijn.

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-22 09:19

Bedankt voor de feedback en de mensen die het ingevuld hebben.

@troi, zoals je misschien wel weet maken aannames een onderzoek onbetrouwbaar, vandaar dat ook deze "zinloze" vraag gesteld wordt :)

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 08:34

Bij de vraag hoeveel je uitgeeft aan supplementen ben ik er vanuit gegaan dat dit 'per paard' ingevuld moest worden en niet in totaal, maar weet niet of dat juist was, misschien kun je dat nog toevoegen?

Ik maak graag foto's van paarden (en hun mensen). Soms gewoon zoals jullie zijn, soms sprookjesachtig, soms een kunstfoto van je paard voor aan de muur. Maar altijd met liefde!

Zuydie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:05

Ingevuld.
Ik zou het interessant vinden als je ook de resultaten van de enquête publiceert op bokt. :j

Some people love riding. Some people love horses. Unfortunately some people don't love both...

Aard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 10:09

NikkiDeKerf schreef:
Bij de vraag hoeveel je uitgeeft aan supplementen ben ik er vanuit gegaan dat dit 'per paard' ingevuld moest worden en niet in totaal, maar weet niet of dat juist was, misschien kun je dat nog toevoegen?

Hier liep ik ook tegen aan, Mogelijk er bijzetten dat het betreft gemiddeld per paard, of anders een extra vraag met hoeveel paarden je supplementeert?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie