Jopack Tophay verkooppunten Gelderland?

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninx

Berichten: 14622
Geregistreerd: 19-07-05

Jopack Tophay verkooppunten Gelderland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 11:50

Hallo! Weet iemand waar je Jopack Tophay zou kunnen kopen in de provincie Gelderland?
Of anders regio Hilversum? (Werk)

Lijkt me de ideale oplossing om toch hooi te kunnen voeren (geen voordroog) wanneer ik even geen tijd heb om te stomen of weg ben.
Beetje duur, maar lijkt een mooi product!

chubster
Berichten: 131
Geregistreerd: 20-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:48

Ik geef dit al geruime tijd aan mijn paard, woon in Noord Holland en ben heel lang op zoek geweest naar een verkooppunt in de buurt, niet gelukt en alleen online te bestellen maar dan krijg je hoge verzendkosten helaas, zelfs contact gehad met Jopack zelf. Nu heb ik een veevoeder handel gevonden die aan huis levert maar alleen bij minimale afname van een pallet met 21 stuks. Voor mij geen probleem want er gaat wel een pak per 2 dagen doorheen
Het is wel goed spul.

chubster
Berichten: 131
Geregistreerd: 20-07-04

Re: Jopack Tophay verkooppunten Gelderland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:52


Saaams

Berichten: 13370
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 16:15

Ninx schreef:
Hallo! Weet iemand waar je Jopack Tophay zou kunnen kopen in de provincie Gelderland?
Of anders regio Hilversum? (Werk)

Lijkt me de ideale oplossing om toch hooi te kunnen voeren (geen voordroog) wanneer ik even geen tijd heb om te stomen of weg ben.
Beetje duur, maar lijkt een mooi product!


Ik bestel/haal het bij Eemland.

Tophay is iets van €10 nog wat.
Ik heb het voordroog voor stofgevoelig paard en betaal €9,25

MelanieB

Berichten: 25873
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 10:20

Dirks fourage heeft zowel Jopack als Jowadel (de laatste voer ik op meerdaagse wedstrijden, echt topspul. Ik voer de Hippo Fourage, open het pak, trek het uit elkaar en laat het een dagje drogen en het is het mooiste spul dat er is. Zeer lang stengelig dus erg lang mee doen, gegarandeerd stofarm onkruidvrij)
Hij zit in beneden-leeuwen.

Weet niet waar je vandaan moet komen maar ik heb volgens mij nog een pak over van de wedstrijden, die mag je zo gratis ophalen, kan even voor je kijken als je me een berichtje doet.

Cinnepin

Berichten: 9070
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Jopack Tophay verkooppunten Gelderland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 10:58

Van Baaren diervoeders in Rhenen heeft het ( ok geen Gelderland, maar wel tegen Gelderland aan ). Ik koop de 18 kilo altijd voor mijn cavia's. Kost 10 euro