ellepel schreef:je kunt ook eens kijken naar iemand die bach bloesem remedie deed.
mijn ruin had wat verlatingsangst van zijn groep als hij die niet kon zien en met de bloesems was het enorm verbeterd.
dus zou zeker kijken of er iemand in je omgeving zit die je eventueel helpen kan
oh ja en nog een voor ik het vergeet, al is dat een behandeling en geen supplement.
craniosacraal. geeft ook veel rust
superpony schreef:Ik heb ooit de nerv control gegeven aan een gespannen paard, maar hielp niks.
Je zegt dat hij gelukkig is met zijn vriendjes? Maar hoe lang en hoe staat hij buiten? En wat krijgt hij te eten?
Als je paard weinig buiten komt of zijn ei niet kwijt kan of je voert "verkeerd" voor dit paard, is het echt zonde van je geld om van alles te kopen.
Citaat:Grondstoffen
Luzerne / Roggevoerbloem / Magnesiumfosfaat / Magnesiumfumaraat / Calciumcarbonaat / Sojaolie nonGMO / Dextrose
Dispar_Vulgo schreef:Als je de ingrediënten van Pavo Nerv control bekijkt, dan zit er niet veel meer in dan alleen de magnesium dat voor de rustgevende werking zorgt:Citaat:Grondstoffen
Luzerne / Roggevoerbloem / Magnesiumfosfaat / Magnesiumfumaraat / Calciumcarbonaat / Sojaolie nonGMO / Dextrose
Zelf heb ik een tijdje Magnesium van Pharmahorse gevoerd. Magnesium schijnt ook rustgevend te werken omdat de spieren er soepel (en dus minder gespannen) van worden.
Maar goed, ieder paard reageert anders op supplementen, dus ik zou gewoon beginnen bij de goedkoopste met uitproberen
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker