Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
8nnemiek schreef:Ik ben erg tevreden over Subli Seniores Priores. Dat moet wel 6 uur lang geweekt worden, dus het vergt wat voorbereiding.
baasjelili schreef:Hij krijgt luzerne van hartog en geen idee of hier melasse inzit, is dat slecht? Meer luzerne krijg ik er helaas niet in, in deze hoeveelheid is quasi onbeperkt. Zachte voordroog krijgt hij nog een beetje weg maar niet voldoende, dit is ook altijd beschikbaar. Het enige waar hij meer van wil eten is pavo 18 krachtvoer maar 2 scheppen lijkt mij genoeg?
annepaardoes schreef:baasjelili schreef:Hij krijgt luzerne van hartog en geen idee of hier melasse inzit, is dat slecht? Meer luzerne krijg ik er helaas niet in, in deze hoeveelheid is quasi onbeperkt. Zachte voordroog krijgt hij nog een beetje weg maar niet voldoende, dit is ook altijd beschikbaar. Het enige waar hij meer van wil eten is pavo 18 krachtvoer maar 2 scheppen lijkt mij genoeg?
Vervang de luzerne van Hartog door de Senior van Hartog. Ik denk dat dat een mooiere optie is. Dat is een complete mix, dus een ruw en krachtvoer vervanger. Als hij dit wel lekker vindt kun je hier meer van gaan geven.