Pavo care4life na rijden

Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Haffie_lover

Pavo care4life na rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-22 19:33

Hallo beste bokkers. Ik heb voor mijn andere paard altijd de care4life gegeven van pavo maar voor mijn haflinger wil ik het ook gaan gebruiken. Nu ben ik daar niet iedere dag want ze is niet van mij. Zou ik ook gewoon 3 keer per week een bekertje kunnen geven (als een soort beloning)? Of moet dit dagelijks?

Hopelijk kan iemand helpen.

Groetjes van mij

Haffie_lover

Re: Pavo care4life na rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-22 20:15

Niemand die me kan helpen?

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 20:23

Pavo care for life is een basisvoeding, in principe geef je dit dagelijks. Ik geef het als ik op stal ben, als ik er niet ben moet hij het gewoon met gras en hooi doen.
Je kunt het als beloningsdingetje gebruiken, want dat kan met elk voertje wat er is.
Zoals al gezegd, het is een gewoon voer. Bijzonder is dat er geen suikers en geen granen in zitten want daar kunnen sommige paarden niet tegen, die gaan dan meteen de polonaise doen.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 08:14

Haffie_lover schreef:
Hallo beste bokkers. Ik heb voor mijn andere paard altijd de care4life gegeven van pavo maar voor mijn haflinger wil ik het ook gaan gebruiken. Nu ben ik daar niet iedere dag want ze is niet van mij. Zou ik ook gewoon 3 keer per week een bekertje kunnen geven (als een soort beloning)? Of moet dit dagelijks?

Hopelijk kan iemand helpen.

Groetjes van mij

Vind de eigenaar van de haflinger dat wel goed?

Als eigenaar zou ik niet blij zijn als mijn paard bijgevoerd werd met iets anders dan wortels/appels/snoepjes of de Pavo Vital die ik heb staan voor mijn paard.

Haffie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-22 12:23

[/quote]

Als eigenaar zou ik niet blij zijn als mijn paard bijgevoerd werd met iets anders dan wortels/appels/snoepjes of de Pavo Vital die ik heb staan voor mijn paard.[/quote]

Ja natuurlijk heb ik dat gevraagd!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:25

Dan kun je het gewoon geven. Vind hij vast lekker!

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:26

Haffie_lover schreef:

Als eigenaar zou ik niet blij zijn als mijn paard bijgevoerd werd met iets anders dan wortels/appels/snoepjes of de Pavo Vital die ik heb staan voor mijn paard.[/quote]

Ja natuurlijk heb ik dat gevraagd![/quote]

Maar als de eigenaar het oke vind dan maakt het toch niet uit wat bokt vindt

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:29

Een paar keer per week een bekertje is heel weinig voor een paard/ Haflinger. Dat maakt echt niet veel uit qua effect op gezondheid. Je kunt ook een goedkoper voer gebruiken als je zo weinig geeft.
Als de eigenaar het maar goed vindt, want die weet het beste of het in het dieet van het paard past. Maar dat heb je al gecheckt, dus prima.