Ondertussen heb ik deze pony al ruim twee en een half jaar en zat mijn dochter er vaker naar te kijken in plaats van erop

Een korte schets: pony van 24 ondertussen, begon moeilijk te wenden half jaar na aankoop (was toen waarschijnlijk al de White Line Disease), raakte toen bevangen, getest op cushing en positief, uiteindelijk gips op drie hoeven, wonderbaarlijk gerecupereerd nadien maar steeds hervallen met opnieuw grote schimmelplekken in de hoeven en regelmatig terugkeren van bevangenheid.
Omdat het sukkelstraatje maar niet eindigt na steeds maar weer behandelen wou mijn dierenarts Dermogine uitproberen. Hij zegt dat het de schimmel van binnen uit zou aanpakken. Het probleem dat we nu telkens hebben is dat de smid die haar elke vijf weken nakijkt bv niks vindt en vijf weken later zit het gewoon tot bijna aan de kroonrand. Mijn zoektocht op Google bracht me nergens buiten een Franse bijsluiter.
Is het product bij iemand onder jullie bekend? Wie gaf het al aan zijn pony/paard? Welk effect had je?