Er wordt voor mij gevoerd ze krijgen twee keer per dag hooi en gaan s ochtends een paar uur op de wei, de rest van de tijd staan ze in de bak met een aangrenzend stukje wei waar een handje gras staat.
Ze krijgt nu 2 plakken hooi per voerbeurt de laatste tussen 9 en 10. Deze mensen vinden dit ruim voldoende, andere paard is volgens hun een veelvraat en moet dus op rantsoen. Ze worden apart in een stal gevoerd en gaan als ze het op hebben weer naar buiten, dan hebben ze verder geen hooi meer tot de volgende ochtend. In mijn inzien is dit dus te weinig en staat ze naar mijn smaak te lang zonder hooi. Paarden zien er verder allebei niet slecht uit of mager, maar toch knaagt het aan mij. Ik heb het er met verschillende mensen over gehad, de een zegt is voldoende, de ander vind het te weinig, ik vind het moeilijk om het aan te geven bij de staleigenaar omdat ik niet over wil komen als een zeikerd. ze hebben dan nog wel wat gras te knabbelen maar meer ook niet.
Ze krijgt verder een handje brokken voor de heb, en ik geef haar de dagen dat ik kom 4 a 5 keer in de week Hartog Lucerne-mix Digest bij vier handjes.
Dus is dit mijn autistische brein die weer een probleem maakt die er niet is, of heb ik toch reden om een probleem aan te kaarten.

Alvast bedankt