Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monsera schreef:Ik weet niet of je veel reactie krijgtheb nog nooit van dit merk gehoord en ik denk meer mensen met mij.
Ik zie dat het een ruwvoer is. Maar er zitten meerdere pallets in. Kun je er eens een foto van maken? Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet.
En het krachtvoer is dat ook dan dat merk?
Petunia27 schreef:Ik ken het merk en het idee erachter is om meer natuurlijker te voeren. Echter vind ik de priores sneller aanzetten, en moet je behoorlijk veel florian geven om resultaat te krijgen. Wat is de reden dat je naar florian bent overgestapt? Anders zou ik fibrebeet van pavo ook nog aanraden
Miss_Mii21 schreef:Petunia27 schreef:Ik ken het merk en het idee erachter is om meer natuurlijker te voeren. Echter vind ik de priores sneller aanzetten, en moet je behoorlijk veel florian geven om resultaat te krijgen. Wat is de reden dat je naar florian bent overgestapt? Anders zou ik fibrebeet van pavo ook nog aanraden
Fiberbeet 5 maanden gegeven, 0 resultaat.
Met priores in combi dit ruwvoer goed resultaat, er gebeurt nu wat. Wil van priores af, dat is zo'n gedoe met weken. Vandaar nieuwsgierig wat een ander aan hoeveelheid van dit merk geeft.
Paard van stalgenootje komt ook heel goed aan met dit ruwvoer.
Gebruikers op dit forum: asm_kayleigh, Kimsel94 en 37 bezoekers