Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
candalisa schreef:Ik had nog niet gereageerd maar ik had dit topic ook kunnen maken! Mijn merrie is 3 weken van de maand hengstig en je kan er niet omheen hengstig. Vooral de week dat ze niet hengstig is dus het net moet worden is een drama dusdanig dat ik haar echt wilde verkopen want ik heb echt met mijn handen in mijn haar gestaan. Ik gaf haar de merrie mix van de paarden drogist hielp niet pure monikspeper hielp ook niet. Ik ben sinds 3 weken nu de naf oestress in vloeibare vorm gaan geven en ik vraag me nog steeds af of ze mijn paard niet stiekem verwisseld hebben. Ik had vandaag voor de zekerheid een afspraak gemaakt om haar te scannen op evt tumoren of cystes en ze was helemaal top van binnen dus tis gewoon een merrie merrie! Maar ik merk echt verschil in haar gedrag nu.
ikheetesmee schreef:candalisa schreef:Ik had nog niet gereageerd maar ik had dit topic ook kunnen maken! Mijn merrie is 3 weken van de maand hengstig en je kan er niet omheen hengstig. Vooral de week dat ze niet hengstig is dus het net moet worden is een drama dusdanig dat ik haar echt wilde verkopen want ik heb echt met mijn handen in mijn haar gestaan. Ik gaf haar de merrie mix van de paarden drogist hielp niet pure monikspeper hielp ook niet. Ik ben sinds 3 weken nu de naf oestress in vloeibare vorm gaan geven en ik vraag me nog steeds af of ze mijn paard niet stiekem verwisseld hebben. Ik had vandaag voor de zekerheid een afspraak gemaakt om haar te scannen op evt tumoren of cystes en ze was helemaal top van binnen dus tis gewoon een merrie merrie! Maar ik merk echt verschil in haar gedrag nu.
Interessant, dit ga ik even meenemen! Weet je toevallig of je dit klaar kunt zetten? Ik zet nu zegmaar voer klaar in een bakje waar ik alles al doorheen meng, zodat de stalhouder het er alleen maar in haar bak hoeft te gooien, omdat zij liever niet zelf willen prutsen met wat ze precies hoeveel waarvan moet hebben. Bij sommige vloeibare middelen lees ik dat dit geen optie is maar bij deze kan ik het niet goed vinden
Gebruikers op dit forum: Hieperdi, Jessica_1998, lizy29, Ubermetrics, xspikkelx en 44 bezoekers