Wie heeft ervaring met deze olie en dan eventueel ook in iets lagere dosering dan 30ml? Met name benieuwd of het goed gegeten wordt. Ik wil mijn pony graag naast zijn Vitalbix ( en mogelijk af en toe de jpgef balancer) een beetje extra vitamine e geven met name de maanden dat hij niet tot nauwelijks gras krijgt. Omdat er op stal gevoerd wordt ( en ik zelf om de dag vaak kom en dan nog wel eens wat slobber ofZo geef) heeft een olie over de balancer de voorkeur, paarden eten buiten en poeder waait vlotter weg. Het pompje kan ik niet meer bijvoegen maar ik denk dat de liter fles de fles is waar je kan doseren in de schenktuit? https://www.horseflex.nl/product/vitami ... r-paarden/
Dankjewel. Ik wilde eigenlijk een iets lagere dosis geven maar zie dat er een pompje bij kan of een doseerlepe. Helaas staat nergens hoeveel 1 pompje is ( 30 gok ik)) en doseerlepel ook niet. Of zou ik dan de 30 ml om de dag kunnen geven..
Hier was meneer meer gecharmeerd van de Vit E van de Heltie Horse. Kun je ook in een sample verpakking kopen. Ben je minder kwijt en kun je testen of het gegeten wordt. De sample ging bij mij ook gewoon een maand mee.
Of evt de chevivit? Ookal is dat geen natuurlijke vitamine e?
Deze beveelt mijn da aan, en word hier door iedereen goed gegeten. 1 pony had gigantisch verzuurde spieren toen ik hier mee begon en iedere keer als we bloedonderzoek deden zag je dat het beter geworden was. Oftewel dit werkt ook echt.
Hier was meneer meer gecharmeerd van de Vit E van de Heltie Horse. Kun je ook in een sample verpakking kopen. Ben je minder kwijt en kun je testen of het gegeten wordt. De sample ging bij mij ook gewoon een maand mee.
Horseflex met Koningsdag gekocht. Ga er 10 ml van geven.
Ik koop van de horseflex elke keer de 2,5ml, dan ben ik per maand een euro goedkoper uit dan Heltie Horse. Ik geef dan 15ml en dan geef je iets meer vit e dan de heltie horse.
Ik vind toevoeging van lijnzaadolie prettig vanwege de omega 3 die je dan geeft.