Pavo Quickscan hooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lianne007

Pavo Quickscan hooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-22 19:28

Hoii,
Hebben jullie ervaring met de verloop van een pavo quickscan van hooi? Ik heb deze analyse laten uitvoeren en zou de uitslag binnen 3 werkdagen krijgen. Morgen zit ik al op dag 5/6. Normaal gesproken heb ik geen haast maar heb een zwaar hoefbevangen pony staan op dit moment.
Het hooi is al armer dan wat ik had, maar heb nu uit voorzorg nog maar weer nieuw hooi gekocht dat al geanalyseerd was (omdat ik bang ben dat dit huidige hooi misschien nog wat te hoog zit qua suikers etc). Deze partij kwam ik toevallig tegen. Lastig te vinden voor een HB pony.
Anyway krijg ik de klanten service ook niet te pakken en m’n geduld raakt op haha . M

Hilary

Re: Pavo Quickscan hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 19:31

Ik heb laatst laten analyseren en dat was er heel snel, ruim binnen de 3 werkdagen.

Oy with the poodles, already

StonedRomy

Re: Pavo Quickscan hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 19:38

Ik kreeg een mail dat het bij hun aangekomen was en daarna binnen 30 minuten de uitslag ontvangen. Denk dat het inclusief verzend tijd 1.5 dag geduurd heeft. Is het pakketje wel aangekomen?

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-22 19:44

StonedRomy schreef:
Ik kreeg een mail dat het bij hun aangekomen was en daarna binnen 30 minuten de uitslag ontvangen. Denk dat het inclusief verzend tijd 1.5 dag geduurd heeft. Is het pakketje wel aangekomen?

Dat is snel zeg!
Ik zie op de track and trace dat het de volgende dag al is aangekomen. Hier baal ik wel van uiteraard in een spoedgeval als dit gaat het hier uiteraard weer mis. Heb er weer achteraan gemaild

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie