Ik zou weer een kuur met Sand off korrels willen doen maar heb nog een deel staan van vorig jaar. Deze is al wel over de houdbaarheidsdatum ( 2020 ) maar de korrels zien er goed uit, niet verkleurd of vieze geur. heeft altijd donker en koel gestaan. Zou ik deze nog kunnen gebruiken?
Ik zou ze gewoon nog gebruiken, als het er goed uit ziet en goed ruikt is het gewoon nog goed. Ik kijk zelf ook niet naar de houdbaarheidsdatum van wat ik zelf eet. Gewoon je zintuigen gebruiken en er is niks aan de hand. Zeker met droge voedingsmiddelen, zolang er geen vocht is bijgekomen is het nog goed.
Meestal is het best before, of ten minste houdbaar tot.. Dan worden ze daar niet ziek van. Misschien werkt het minder.. Maar dat lijkt me ook wel meevallen met zandweg...
Op de emmer staat "te gebruiken tot" maar de korrels zien er inderdaad nog heel gaaf uit en het ruikt nog steeds hetzelfde. Zit wel een gistextraxt en een probiotica maar ik vermoed dat net die produkten wat aan werking verminderen na de aangegeven datum?