Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stitchlover schreef:Waarom voeren jullie slobber en niet een vitaminebrokje zoals Marstall Force?
De meeste paarden hebben voldoende aan ruim en goed ruwvoer in combinatie met een vitaminebrokje.
stitchlover schreef:Oke als het om het mengen gaat
Ervaringsdeskundige met een jonge tuiger en een halve tuiger hier
Ik voerde naar tevredenheid Marstall force vitaminebrok, olie en magnesium als een prakje door het aan te maken met wat zemelen en water.
Zemelen zijn pure buikvulling en vezels, zit geen energie in. Vriendelijk voor je portemonnee en eigenlijk bij alle voerderzaken en Welkoop verkrijgbaar.
Bietenpulp en speedibeet, kan, maar wordt niet door alle paarden graag gegeten is mijn ervaring.
stitchlover schreef:Oke als het om het mengen gaat
Ervaringsdeskundige met een jonge tuiger en een halve tuiger hier
Ik voerde naar tevredenheid Marstall force vitaminebrok, olie en magnesium als een prakje door het aan te maken met wat zemelen en water.
Zemelen zijn pure buikvulling en vezels, zit geen energie in. Vriendelijk voor je portemonnee en eigenlijk bij alle voerderzaken en Welkoop verkrijgbaar.
Bietenpulp en speedibeet, kan, maar wordt niet door alle paarden graag gegeten is mijn ervaring.
equus_2005 schreef:stitchlover schreef:Waarom voeren jullie slobber en niet een vitaminebrokje zoals Marstall Force?
De meeste paarden hebben voldoende aan ruim en goed ruwvoer in combinatie met een vitaminebrokje.
Eigelijk gaf ik hem die fiberbeet voor herstel in conditie.
En wil hem na het werk nog belonen met wat lekkers maar ook waar ik de biotine poeder en magnesium en lijnzaad olie in kan vermengen.
Gebruikers op dit forum: Antgillya, dorothea, Polarize, shirleyp, Ubermetrics, Varenka, xkmmtjeee en 24 bezoekers