Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:+Nee niet iedere brok. Maar deze wel.
En t scheelt dat productenten van oa een Vitalbix, equilin, totaal geen kennis hebben uiteraard.
Muze schreef:Waarom voer je deze brok, waarom werd deze getipt door een voer deskundige?
Ik ken de brok niet maar zou sowieso niet echt een brok vol suiker en zetmeel aanraden aan een dier dat vrij “ heftig is” ( überhaupt niet maar dat terzijde..)
Muze schreef:Je kan de voedingswaardes op de site wel zien en vergelijken met elkaar?
dierenfan schreef:Muze schreef:Je kan de voedingswaardes op de site wel zien en vergelijken met elkaar?
Jazeker en al gedaan. Erg positief voor rust en herstel. Misschien in de zomermaanden daar eens op over schakelen naast op de weide 24/7 dan voeren we sowieso weinig bij en toch dan ruim voldoende vitaminen en mineralen er in maar stuk minder suiker en zetmeel. De winterperiode misschien deels efficient en deels rust en herstel...we hebben nog even om daar over na te denken
Muze schreef:dierenfan schreef:
Jazeker en al gedaan. Erg positief voor rust en herstel. Misschien in de zomermaanden daar eens op over schakelen naast op de weide 24/7 dan voeren we sowieso weinig bij en toch dan ruim voldoende vitaminen en mineralen er in maar stuk minder suiker en zetmeel. De winterperiode misschien deels efficient en deels rust en herstel...we hebben nog even om daar over na te denken
Huid vitaal is ook hoog in vitaminen en mineralen, met name zink is hoog ( en die is precies goed voor onder andere de huid)
Muze schreef:Cas10 schreef:Het eerste bericht is uit 2021 en het paard was toen al 22. Er zal in de tussentijd misschien wel wat veranderd zijn...?
Vast wel, maar ik vond het niet nodig een nieuw topic te openen eigenlijk omdat ik deze tegenkwam