Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nouvel schreef:Ik kan je Pure feed echt aanraden voor deze paarden, mocht je niet weten wat te kiezen.
Vitalbix kun je ook nog naar kijken, dat is op meer plekken te koop.
Ik zou zeker ook eiwitten, aminozuren en vit E bij gaan geven.
Succes!
Mizora schreef:Pavo InShape zou als eerste in mij opkomen. Laag in energie (kcal), suiker en zetmeel, hoog in vitaminen en eiwit.
hieltje schreef:Nouvel schreef:Ik kan je Pure feed echt aanraden voor deze paarden, mocht je niet weten wat te kiezen.
Vitalbix kun je ook nog naar kijken, dat is op meer plekken te koop.
Ik zou zeker ook eiwitten, aminozuren en vit E bij gaan geven.
Succes!
Welke voer van Pure feed voer je? Ik zie er veel verschillende staan, maar wel redelijk veel zetmeel erin.
Cowgirl schreef:Ik ben bang dat ik te vroeg heb gejuichd....witte lijn was weer verbreed vandaag. Leuk hoor ff 2 andere balen voer.
Hij loopt nog goed , misschien komt het doordat het ineens weer regent of dat de hoef gewoon groeit en zie ik er over een paar weken niks meer van terug. Duim Duim..![]()
![]()
Zo nu en dan is het echt niet leuk meer al die zorgen, uitzoekerij en twijfels of je het wel goed doet
hieltje schreef:Cowgirl schreef:Ik ben bang dat ik te vroeg heb gejuichd....witte lijn was weer verbreed vandaag. Leuk hoor ff 2 andere balen voer.
Hij loopt nog goed , misschien komt het doordat het ineens weer regent of dat de hoef gewoon groeit en zie ik er over een paar weken niks meer van terug. Duim Duim..![]()
![]()
Zo nu en dan is het echt niet leuk meer al die zorgen, uitzoekerij en twijfels of je het wel goed doet
Ah nee wat vervelend, hopelijk valt het mee.
moonfish13 schreef:Mijn pony zou EMS hebben, maar dat bleek cushing.
Pony staat nu op prascend en had destijds een waarde van 70, niet superhoog.
Maar hij functioneerde niet, dus toch op prascend en nu loopt hij zes uur per week les.
Topfit, happy, dat is dus ook nog iets om naar te kijken.
MarliesV schreef:Ik voer Marstall Force en daarbij net als Nouvel eiwitten van Bulkpowder in poedervorm bij.
Kreeg het advies om 1.5 kg luzerne te voeren per dag maar dat is geen optie vind ik. Vandaar de keuze voor eiwit poeder.