Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilary schreef:Er zijn van die brosse snoepjes, die krijgt mijn merrie wel weg. Ooit gekocht op Horse Event of Equitana bij zo’n kraam waar je kon scheppen. Expres deze snoepjes gekozen.
Spikeandjax schreef:Zoek je perse snoepjes of gewoon een lekker tussendoortje? Ik vind Horslyx top spul(soort zachte liksteen in een bakje). Beetje groot voor in je jaszak maar is top beloningsmateriaal!
Ken trouwens geen 1 paard die het niet lekker vind, ik heb de mint variant.
Xhiske schreef:Hi,
Normaal ben ik niet zo van het topics openen, maar nu heb ik toch iets waar ik met hulp van google niet zo goed uit kom.
Ik zit met het volgende probleem, mijn verzorgpaard heeft EORTH en daardoor wat moeite met kauwen. Wortels krijgt hij sowieso moeilijk weg en hele harde paardensnoepjes (pavo healthy treats) spuugt hij gelijk uit. De subli smikkels gingen redelijk, maar ook daarvan merkte ik vandaag dat hij er moeite mee had.
Heeft iemand een tip voor lekkere zachte paardensnoepjes? Het liefst iets wat ik makkelijk gewoon in mn jaszak kan doen om mee te nemen. Zijn gewone brokjes is helaas geen optie omdat ie die als slobber krijgt.
Alvast bedankt!