Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:oh kitty,ja volgens mij zag ik van jou wel actieve filmpjes voorbij komen van je pony op facebook geloof ik
dus dan is het inderdaad wel geschikt![]()
maar zou je voor mij een foto willen maken van hoe het er uit ziet als het geweekt is?
staat er bij jou op de verpakking de ingrediënten?
geef jij het als ruwvoervervanger of eet jouw pony nog hooi?
KB01 schreef:Oh jammer dat hij toch nog zo lang moet weken. Ik voer mijn merrie seniores priores en dit heeft ook echt een aantal uur nodig. Ik ben nu eigenlijk nog opzoek naar snelle variant als tussendoortje met toch alle voedingsstoffen.
Kitty_ schreef:Ik doe er koud en soms lauwwarm water bij en roer goed. Ik doe er wel veel water bij en check of alle brokjes goed uit elkaar gevallen zijn. En dat is eigenlijk altijd wel met een kwartiertje het geval. Maar ik snap wel dat een voerfabrikant langer weken adviseerd. Had dat met pavo fibrebeet hetzelfde. Staat 30 minuten op de zak maar met 10 minuten was het vaak al klaar.
manzano schreef:KB01 schreef:Oh jammer dat hij toch nog zo lang moet weken. Ik voer mijn merrie seniores priores en dit heeft ook echt een aantal uur nodig. Ik ben nu eigenlijk nog opzoek naar snelle variant als tussendoortje met toch alle voedingsstoffen.
Vitalbix nutrimash is top. Die is echt snel klaar. (even offtopic tip)