Ervaringen gezocht met supplement: Paardendrogist Rehab

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Ervaringen gezocht met supplement: Paardendrogist Rehab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-20 21:27

Hallo,

Mijn paard heeft helaas een blessure gehad. Nu zijn we voorzichtig (in overleg met DA) weer begonnen met langzaam op te bouwen. Nu kwam ik per toeval achter het supplement van Paardendrogist Rehab. Op die website daar staan best wel wat positieve reviews. Echter kan ik op bokt geen reviews vinden dus ben ik opzoek naar ervaringen over het gebruik van dit supplement.

Alvast heel erg bedankt!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:40

Ik gebruik het al jaren voor mijn pony. Elke dag een schepje. Hij is enorm kieskeurig maar eet dit gewoon door muesli.
Ooit gaan geven toen hij iets aan zijn voeten had na verkeerd bekappen/beslag, ter ondersteuning bij het herstel. Nu geef ik het voor een goed herstel na inspanning etc. en niet meer voor blessures en ik merk echt goed verschil. Paar keer wel eens gestopt maar ik kom elke keer weer terug bij deze. Gaf ooit meerdere supplementen en dit is de enige die echt werkt voor mijn pony heb ik het idee.

Inmiddels is hij ruim 18 en hartstikke fit en train hem gewoon nog op wedstrijd niveau.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 12:50

Susanne schreef:
Ik gebruik het al jaren voor mijn pony. Elke dag een schepje. Hij is enorm kieskeurig maar eet dit gewoon door muesli.
Ooit gaan geven toen hij iets aan zijn voeten had na verkeerd bekappen/beslag, ter ondersteuning bij het herstel. Nu geef ik het voor een goed herstel na inspanning etc. en niet meer voor blessures en ik merk echt goed verschil. Paar keer wel eens gestopt maar ik kom elke keer weer terug bij deze. Gaf ooit meerdere supplementen en dit is de enige die echt werkt voor mijn pony heb ik het idee.

Inmiddels is hij ruim 18 en hartstikke fit en train hem gewoon nog op wedstrijd niveau.

Bedankt, dat was ook mijn reden om het te geven inderdaad. mijn paard had een wond aan z'n ene been en is toen och de andere kant gaan over belasten. Gelukkig gaan we nu de goede kant om maar zou toch nog graag wat ter ondersteuning willen bijgeven.