Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Canon schreef:Ik ga voor de mijne nu net beginnen met Sillicum. Dat is goed voor de pezen, gewrichten en bot. Zou beter opneembaar zijn omdat het vloeibaar is en roept inwendige aanmaak van Glucosamine op, voor wat ik heb onderzocht.Die beide stoffen hebben positief effect op de botten en pezen. Glucosamine kun je ook zo toedienen in poeder of vloeibaar, maar wordt dan minder opgenomen dan vloeibaar Sillicum.
Ik ben het nog verder aan het inlezen, maar ik ga het alvast wel voeren en kijken of het helpt.
VValar schreef:dierenfan schreef:Absoluut magnesium, zit voor 98 procent in botwerk
Ik dacht dat magnesium vooral geschikt was voor spieren/concentratie. Helpt dit ook bij aanmaak van nieuw botweefsel?
VValar schreef:Canon schreef:Ik ga voor de mijne nu net beginnen met Sillicum. Dat is goed voor de pezen, gewrichten en bot. Zou beter opneembaar zijn omdat het vloeibaar is en roept inwendige aanmaak van Glucosamine op, voor wat ik heb onderzocht.Die beide stoffen hebben positief effect op de botten en pezen. Glucosamine kun je ook zo toedienen in poeder of vloeibaar, maar wordt dan minder opgenomen dan vloeibaar Sillicum.
Ik ben het nog verder aan het inlezen, maar ik ga het alvast wel voeren en kijken of het helpt.
Ben je hiermee begonnen?
https://www.heltieanimal.com/nl-nl/prod ... gLqkPD_BwE
Canon schreef:Ja, Die hebben we nu inderdaad!De Welkoop bij mij in de stad had deze in het assortiment.
De tipgeefster bij mij waarschuwde alvast om niet te schrikken van de prijs, want qua dosering per dag gaat zo'n fles enorm lang mee. Toen viel de prijs ook echt wel mee.
Sintara schreef:Ik zou het aan de dierenarts vragen.. Botaanmaak is niet afhankelijk van een enkele stof en met sommige supplementen trek je de boel alleen maar uit balans.
VValar schreef:Dit gaat niet om een aanvulling op tekorten maar echt ondersteuning na chirurgische ingreep.