Gloa schreef:Horseloverl schreef:Luzerne voeren
Zit hoog in eiwit ja maar meeste sobere rassen kunnen er niet zo goed tegen. Zeker niet in de hoeveelheden die dan nodig zijn.
Marie111 schreef:Ecostyle spierkracht, in combinatie met Oerbalans wellicht?
Zilfstar schreef:Marie111 schreef:Ecostyle spierkracht, in combinatie met Oerbalans wellicht?
Paard doet t goed op Metazoa. En ik wil niet over op ander voer.
Hij heeft nu onbeperkt voordroog en 1 kilo seniores m lijnzaadolie. Krijgt ernaast wat wortel en appel en paar luzerne ‘’snoep’-ballen (niet tegelijkertijd hoor) hij doet t daar goed op qua aankomen in body fat. Ik heb t meer erover dat mensen iets adviseren dat in later stadium dat vet zou helpen omzetten naar spier. ‘Muscle builder’ ofzoiets?
Het ecostyle ga ik eens bekijken.
LiselotZorro schreef:Vet omzetten in spier is echt flauwekul. Soms kan het wel wenselijk zijn om eerst wat vet aan te komen voor er spieren getraind gaan worden omdat de kans bestaat dat ze door het werk vet gaan verbranden.
.
Cheminee schreef:Ik zweer bij hippalgo bodybuilder! Sinds ik dat voer komt hij mega mooi in zijn bespiering, glimt nog meer dan een diamant en als Allerbelangrijkste hij kwam mooi aan in gewicht ! Daarnaast zou ik de SP vervangen voor merriebrok. Je hebt eiwitten nodig voor je spieraanmaak
[ [url=m/R6VOfU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aethelwulf schreef:Ik zou zeker niet beginnen met supplementen die zogenaamd bijdragen aan spieropbouw.. Vaak een bult suiker en vulstoffen.
Ik zou meer kijken naar je training en daar meer uit halen. En even bekijken of je krachtvoer alles bevat qua vitaminen en mineralen.
Gebruikers op dit forum: pennypony15, Stybba, Vagabondo, WenIJ, yakari123 en 2 bezoekers