Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hartje schreef:Ik heb vandaag een zak gehaald van Garvo. Ik ga het mn voeren voor mijn ruim om te zien wat het winterdag voor de beapiering doet. Mijn oudje eet mee want zij valt altijd qua gewicht wat terug in de winter.
Alleen nog even ontdekken hoe ik het kan afmeten qua gewicht.
Setteli schreef:Hartje schreef:Ik heb vandaag een zak gehaald van Garvo. Ik ga het mn voeren voor mijn ruim om te zien wat het winterdag voor de beapiering doet. Mijn oudje eet mee want zij valt altijd qua gewicht wat terug in de winter.
Alleen nog even ontdekken hoe ik het kan afmeten qua gewicht.
Hoe heet dit product van Garvo (kan het nl niet vinden)
wittepit schreef:Ik ben er ook mee aan het experimenteren, mijn ruim is in de zomer altijd mooi vol, in de winter wordt ie wat bloot bovenop, eens kijken of ik dat met een beetje sojaschroot kan voorkomen. Volgens Mizora hier kan je tot 200g per dag voeren, ik geef de helft nu. Verder krijgt hij hayster healthy herbs, omdat ik vind dat er te veel zooi (waaronder sojaschroot hahaha) in gewone brok zit, daar blijft hij al beter op dan de onderhoudsbrok die hij vroeger kreeg, eens kijken of dit net dat laatste stukje is om wat meer spiervolume te behouden.
Heb het bij agriwebshop.com besteld. Keigoedkoop.