Heltie horse supplementen

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xDeewii

Heltie horse supplementen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-20 09:49

Hallo allemaal!,

Omdat ik nog geen goed topic konden vinden over de supplementen van Heltie horse en ik toch wel erg benieuwd was naar jullie ervaringen.

Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar het supplement voor de luchtwegen. Ik vind deze vrij prijzig €52,95. En daarom vraag ik mij af of hij nou echt dit geld waard is of niet. Op de site staan alleen maar goede reviews over dit product. Maar ben ook benieuwd naar wat ''mindere'' reviews en/of deze er zijn.

Ervaringen met andere supplementen van Heltie horse zijn ook welkom!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 13:45

Al is dit topic een maand oud, ben ook ik benieuwd naar de ervaringen. Ik gebruik nu 3 weken silicium voor z’n gewrichten en merk er nog niet zeer veel van maar ze zeiden ook dat het wel 2 maand nodig had dus we gaan het zien. Heb nu ook de cannabidol besteld. Schijnt goed in combinatie met elkaar te zijn dus ben heel benieuwd. Geef hem nu duivelsklauw maar dit zou goed samen kunnen gaan dus ben benieuwd..

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 13:52

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 00:51

Bij mijn paard met chronische luchtaandoening werkt de variant luchtwegen heel goed, alleen moet ik hem wel op de hoge dosering houden. Zodra ik naar de onderhoud dosis gaat begint ie weer met hoesten, dus dan word het wel erg duur

Heb net de cannabidol besteld voor mijn andere pony, in hoop dat de scherpe randjes er een beetje van af gaan. Iemand ervaringen mee?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie